آفتاب

شرکت ۶۰۰ هزار نفر از روزداران در طرح جمع‌خوانی قرآن کریم

شرکت ۶۰۰ هزار نفر از روزداران در طرح جمع‌خوانی قرآن کریم

رئیس مرکز سیمای استان‌های معاونت امور استان‌ها می‌گوید: بیش از ۶۰۰ هزار نفر در چهل مکان مقدس به جمع خوانی قران کریم پرداختند.

 به گزارش ایلنا، سیدعباس فاطمی (رئیس مرکز سیمای استان‌های معاونت امور استان‌ها) گفت: مقام معظم رهبری در سخنان‌شان در خطبه‌های نماز عید فطر به رونق جزخوانی اشاره کردند. رونقی که نقش رسانه ملی در آن، چشمگیر بوده است. امسال بیش از ۶۰۰ هزار نفر از مردم مؤمن و روزه دار در بیش از چهل مکان مقدس، هر روز به مدت یک ساعت در جمع خوانی قران کریم حضور پیدا کرده و تصویر حضور آنها از شبکه‌های استانی و سراسری پخش شده است.

وی ادامه داد: این حجم از حضور مردمی در نوع خود یک رکورد در تاریخ تلویزیون است. ناگفته نماند که سایر مراسم جمع‌خوانی قرآن‌کریم که تعداد آنها به تعداد شهرها و بخش‌های کشور است نیز به صورت ضبطی در برنامه‌های مختلف و بخش‌های مختلف خبری نیز پوشش داده شده و در خصوص آن اطلاع‌رسانی صورت گرفته است. این حجم از برنامه‌های قرآنی فقط مختص پوشش جمع‌خوانی‌های قرآن کریم بوده است و علاوه بر آن در مراکز استانی بیش از ۲۷۰۰ ساعت برنامه با موضوع تفسیر قرآن و سخنرانی مذهبی با حضور مراجع عظام تقلید، علما و روحانیون طراز اول حوزه‌های علمیه و اساتید و اندیشمندان شناخته شده نیز با هدف اقناع مخاطب، در این ماه عزیز، تولید و پخش شده است.

کد N1897362

وبگردی