آفتاب
رحمان رضایی در گفتگو با مهر:

پیش‌تولید «چارلی در تهران» آغاز شد/هنوز به «ری را» مجوز نداده اند

پیش‌تولید «چارلی در تهران» آغاز شد/هنوز به «ری را» مجوز نداده اند

رحمان رضایی فیلم سینمایی «چارلی در تهران» به کارگردانی مهدی آقابابایی را می سازد.

رحمان رضایی کارگردان و تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: چندی پیش پیش تولید فیلم سینمایی «چارلی در تهران» به کارگردانی مهدی آقابابایی را آغاز کردیم که فکر می کنم تا یک ماه دیگر این فیلم جلوی دوربین برود.

وی با بیان اینکه اغلب سکانس های این فیلم در تهران و بخش کمی از آن در اطراف تهران فیلمبرداری می شود، اظهار کرد: «چارلی در تهران» داستان زندگی سه بازیگر تئاتر را روایت می کند که یکی از آنها علاقه مند به شخصیت چارلی چاپلین است و مدام لباس های او را می پوشد و کارهای او را انجام می دهد.

به گفته رضایی، در حال حاضر مشغول رایزنی با بازیگران و عوامل پشت دوربین برای حضور در این اثر هستند اما هنوز با کسی به نتیجه قطعی نرسیده اند.

این تهیه کننده ضمن بیان این مطلب که به دلیل علاقه کارگردان این اثر به قصه، این فیلمنامه را برای تولید انتخاب کردند، بیان کرد: مهدی آقابابایی پیش از این یک تله فیلم کوتاه ساخته بود و فارغ التحصیل رشته کارگردانی است از همین رو هنگامی که خواست در ساخت این اثر با یکدیگر همکاری کنیم، من نیز قبول کردم.

وی در ادامه با اشاره به دیگر فعالیت هایش توضیح داد: فیلمنامه دیگری با عنوان «ری را» به شورای صدور پروانه ساخت ارایه داده ام اما گویا این فیلمنامه هنوز پشت درهای وزارت فرهنگ و ارشاد گیر کرده است و مدام اصلاحیه هایی بر آن وارد می کنند. این فیلم یک داستان اجتماعی دارد و روایتگر قصه زنی است که با دختر کوچک خود زندگی می کند و دچار مشکلات اجتماعی می شود.

رضایی در پایان گفت: اگر موفق به کسب پروانه ساخت برای «ری را» بشویم، همه سکانس های آن را در تهران فیلمبرداری می کنیم.

کد N1897291

وبگردی