آفتاب
به روز رسانی می شود...

همراه با تاریخ سازان فوتبال ایران/ استارت FMS با آلمان و مکزیک(عکس)

همراه با تاریخ سازان فوتبال ایران/ استارت FMS با آلمان و مکزیک(عکس)

دیدار دو تیم آلمان و مکزیک با قضاوت علیرضا فغانی و تیم داوری ایران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دو تیم آلمان و مکزیک از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه مسکو آره نا به مصاف هم رفتند که این مسابقه با قضاوت علیرضا فغانی و کمک رضا سخندان و محمدرضا منصوری برگزار می شود.

فغانی بعد از 20 سال ایران را در جام جهانی صاحب یک داور وسط کرد. پیش از او اسفندیار بهارمست در جام 98 و جعفر نامدار در جام جهانی 74 و 78 به این مهم رسیده بودند. سخندان و منصوری هم به جمع کامرانی فر و فنایی پیوستند که در جام های 2010 و94 پرچم زده بودند.

فغانی 40 ساله میانگین 3/98 کارت زرد و 0/09 کارت قرمز را از خود به جای گذاشته است و باید ببینیم در این مسابقه چه عملکردی خواهد داشت:

در دقیقه دوم به نظر می رسید منصوری می توانست آفساید بازیکنان مکزیک را بگیرد اما این اتفاق نیف6تاد. خوشبختانه این موقعیت تبدیل به گل نشد.

  فغانی فوق العاده به صحنه ها نزدیک است و کاملا به اوضاع اشراف دارد. او با همان صلابت و اعتماد به نفس همیشگی کار می کند و پشت محوطه جریمه آلمان خطایی به سود مکزیک گرفت که ضربه لایون با فاصله به بیرون رفت.

بازی با سرعت بالایی در جریان است اما کوبل داوری ایران به خوبی و با تسلط کار خود را انجام می دهند. در دقیقه 35 مکزیک روی یک ضد حمله موفق به گلزنی شد. بازهم فغانی در نزدیکی صحنه بود و به خوبی کار کرد.

 فغانی تا به حال 14 خطار گرفته است. 8 خطا از مکزیک و 6 خطا از آلمان. کمک های او اما هیچ آفسایدی را اعلام نکرده اند.

هکتور مورنو سرانجام اولین کارت زردی مسابقه از تیم مکزیک نام گرفت. اولین کارتی که فغانی از جیبش بیرون می آورد.

کد N1897009

وبگردی