آفتاب

جشنی که رستاک برای «بهار»‌اش برگزار می‌کند

جشنی که رستاک برای «بهار»‌اش برگزار می‌کند

گروه موسیقی رستاک یک هفته بعد از انتشار تازه‌ترین آلبومش با نام «بهار» طی جشنی میزبان هنرمندانِ موسیقی، تئاتر، سینما و اصحاب رسانه می‌شود.

به گزارش ایلنا، با گذشت کمتر از یک هفته از انتشار آلبوم «بهار»، پنجمین اثر گروه رستاک این آلبوم با استقبال مخاطبان و اهالی هنر مواجه شده به همین مناسبت شامگاه فردا،  دوشنبه ۲۸ خرداد، گروه رستاک طی جشنی میزبان هنرمندانِ موسیقی، تئاتر، سینما و اصحاب رسانه خواهد شد. 

تازه‌ترین اثر گروه رستاک که توسط شرکت هنر اول تهیه و پخش شده است هم اینک جایگاه پرفروش‌ترین آلبوم را در فروشگاه‌های آنلاین محصولات صوتی و تصویری به خود اختصاص داده است. 

«بهار» سه‌شنبه ۲۲ خرداد در دو نسخه صوتی و تصویری و در دو بسته‌بندی متفاوت روانه بازار شد و روایتی است از میزبانی صمیمانه نوروزی گروه موسیقی رستاک از خاطرات نهفته در موسیقی اقوام ایران، شامل قطعات متنوعی با محوریت آیین بهار به نام‌های «مندیر»، «نوروز»، «گل پامچال»، «وهار»، «شکوفه»، «لاله لر» و «گل پونه». ترانه‌های این آلبوم، برگرفته از موسیقی نواحی آذربایجان، کردستان، گیلان، بختیاری و هرمزگان است و در آن برای اولین بار شاهد اجرای دو قطعه به زبان فارسی از گروه رستاک هستیم.

«رنگواره‌های کهن»، «همه اقوام من»، «سرنای نوروز»، «میان خورشیدهای همیشه» و «بهار» آلبوم‌های گروه رستاک در همه سال‌های فعالیتش در عرصه موسیقی کشور است.

کد N1896737

وبگردی