آفتاب

ارائه خدمات مشاوره و آموزش‌های رایگان به نوجوانان ساکن در مرکز پایتخت

ارائه خدمات مشاوره و آموزش‌های رایگان به نوجوانان ساکن در مرکز پایتخت

شهرداری منطقه 11 تهران گفت: این منطقه به منظور پیشگیری از ابتلای نوجوانان ساکن در محله های مرکزی پایتخت و کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه ایدز ، اقدام به ارائه خدمات مشاوره و آموزش های رایگان برای این گروه سنی کرده است.

به گزارش ایسنا، نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 با بیان این که از سوی اداره آسیب های اجتماعی منطقه، آموزش های فردی و گروهی در زمینه پیشگیری از اعتیاد، آسیب های اجتماعی و ایدز  به طور رایگان به نوجوانان ارائه می شود، گفت: این خدمات به  نوجوانان 10 تا 19 سال ارائه می شود که بر همین اساس  با باشگاه سلامت پسر تهران تفاهم نامه‌ای به امضاء رسیده است.

آبادیان همچنین در ارتباط با این خدمات افزود: ارائه آموزش های فردی و گروهی به نوجوانان در زمینه پیش گیری از بیماری های آمیزشی ، انجام مشاوره و آزمایش محرمانه اچ آی وی ، ارائه خدمات مشاوره ای فردی و گروهی  و ارائه خدمات کاهش آسیب‌های اجتماعی مهم ترین برنامه های مشاوره ای است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، علاقه مندان گروه سنی 10تا 19 سال برای بهره گیری از این خدمات رایگان می توانند به  "باشگاه سلامت  پسر"  واقع در خیابان آزادی، خیابان اوستا، تقاطع کلهر ساختمان باراد ، طبقه دوم مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N1896706

وبگردی