آفتاب
درباره زمین و فضا؛

دو جلد تازه از دائره‌المعارف بریتانیکا منتشر شد

دو جلد تازه از دائره‌المعارف بریتانیکا منتشر شد

«آتشفشان‌ها و زمین‌لرزه‌ها» و «کاوش در فضا» دو جلد تازه از دائره‌المعارف بریتانیکا هستند که از سوی انتشارات شهر قلم برای کودکان و نوجوانان منتشر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات بریتانیکا، مهم‌ترین ناشر کتاب‌های مرجع علمی دنیاست. این ناشر معتبر با توجه به دقیق‌ترین منابع علمی برای کودکان و نوجوانان به انتشار کتاب‌هایی درباره موضوعات مختلف از جمله زمین لرزه‌ها، آتش‌نشان‌ها، کاوش دور فضا و... پرداخته است.

«آتشفشان‌ها و زمین‌لرزه‌ها» یکی از کتاب‌های مجموعه دانشنامه تصویری بریتانیکاست. در این دانشنامه با قدرت زمین و تاریخ آن آشنا می‌شویم. درباره ماهیت، دلایل و چگونگی وقوع آتشفشان‌ها و زلزله‌ها می‌آموزیم و مهم‌تر آن‌که برای زندگی روی کره همیشه در حال تغییر و حرکت زمین آماده می‌شویم و با افزایش دانش خود یاد می‌گیریم چگونه برپایه دانش دقیق، امن‌تر زندگی کنیم.

در «کاوش در فضا» هم به همراه نخستین کاوشگران در فضاپیماهای سرنشین‌دار و بی سرنشین به کشف فضا و شگفتی‌های آن می‌رویم. می‌آموزیم که موشک چیست و چگونه کار می‌کند؟ شاتل چیست؟ فضانوردان چگونه در فضا زندگی می‌کنند و کدام کاوشگران روباتی در جست‌وجوی نشانه‌های زندگی از سیاره‌های دیگر دیدن کرده‌اند.

«آتشفشان‌ها و زمین‌لرزه‌ها» و  «کاوش در فضا» ر ا انتشارات شهر قلم در ۱۰۰۰ نسخه و به قیمت ۳۸ هزار تومان منتشر کرده است.

کد N1896295

وبگردی