آفتاب

گلزنان برتر جام جهانی 2018: در جستجوی کفش طلایی

گلزنان برتر جام جهانی 2018: در جستجوی کفش طلایی

صدر جدول گلزنان جام جهانی 2018 تا به اینجای کار در اختیار کریستیانو رونالدو است.

به گزارش ایلنا، کورس برای تصاحب کفش طلای جام جهانی 2018 با شروع هیجان انگیز کریستیانو رونالدو دنبال شد و او لواندوفسکی، مسی، نیمار و خامس رودریگز را که رد سال 2014 این عنوان را کسب کرده بود به رقابت فرخواند.

اسامی گلزنان برتر جام جهانی 2018: 

1.کریستیانو رونالدو - 3 گل

2.دنیس چریشف - 2 گل
- دیگو کاستا - 2 گل

3.یوری گازینسکی - 1 گل
-  آرتم ژیوبا - 1 گل
- الکساندر گلوین - 1 گل
- خوزه گیمنز - 1 گل
- ناچو - 1 گل

 

استارت با هت تریک

کریستیانو رونالدو در دیدار برابر اسپانیا سه بار گلزنی کرد. مهاجم رئال مادرید دقیقه چهار با یک پنالتی دروازه اسپانیا را گشود و پیش از این که نیمه اول تمام شود حساب کار را با اشتباه داوید دخیا دو بر یک به سود پرتغال کرد. تلاش‌های او پایان نداشت تا چند دقیقه مانده به پایان بازی از روی ضربه ایستگاهی نتیجه کار را سه بر سه تمام کند.

دیگو کاستا هم نمایش خوبی داشت. او دو بار حساب کار را به تساوی رساند و یک مرتبه هم ناچو برای اسپانیا گلزنی کرد.

خیمنز، اولین گلزن اروگوئه در روسیه

خوزه خیمنز که به تازگی قراردادی با اتلتیکو مادرید امضا کرده با ضربه سر دروازه مصر را باز کرد و با نتیجه یک بر صفر مصر را شکست داد. البته ادینسون کاوانی بسیار ناراحت خواهد بود چرا که ضربه پرقدرت او به تیرک دروازه مصر برخورد کرد و توپ سرگردان با ضربه سر به تور دروازه حریف چسبید.

ناگفته نماند تیم ایران هم با یک گل تیم مراکش را از پیش رو برداشت اما تغییری در جدول گلزنان ایجاد نشد زیرا عزیز بوهدوز با یک گل به خودی مردان کارلوس کی روش را برنده به رختکن فرستاد.

چریشف به افتتاحیه جلوه داد

یوری گازینسکی به اولین گلزن جام جهانی روسیه تبدیل شد؛ پس از اینکه تنها 12 دقیقه از دیدار بین روسیه و عربستان در افتتاحیه گذشته بود. اما این دنیس چریشف بود که عنوان ستاره زمین را یدک کشید. او گل دوم روسیه را با یک حرکت زیبا به ثمر رساند و دقیقه 90 هم زیباترین صحنه بازی افتتاحیه را رقم زد. پیش از او در دقیقه 71 آرتم دزوبا گلزنی کرد بود و در پایان هم گولوین با یک ضربه بی نظیر پنجمین گل میزبان برابر عربستان سعودی را به ثمر رساند.

کد N1896172

وبگردی