آفتاب

کاستا: ما مثل یک خانواده هستیم / پیروزی نتیجه منصفانه تری بود

کاستا: ما مثل یک خانواده هستیم /  پیروزی نتیجه منصفانه تری بود

مهاجم اسپانیا معتقد است تیمش می توانست پیروز باشد اما تساوی هم نتیجه خوبی برای ماتادورها محسوب می شود.

به گزارش ایلنا، در دیداری جذاب تیم های اسپانیا و پرتغال به تساوی 3-3 دست یافتند تا اولین بازی در جام جهانی 2018 برای شان یک امتیاز به همراه داشته باشد.

در پایان بازی دیگو کاستا به خبرنگاران گفت: از اینکه دو گل زدم، بسیار خوشحالم ولی افسوس که در نهایت گل مساوی را دریافت کردیم. بازی بسیار خوبی بود و یک جنگ واقعی را در زمین شاهد بودیم. دو بار باخت را جبران کردیم و با اینکه در نهایت برد را با تساوی عوض کردیم؛ اما نمی توانم ناراضی باشم.در مجموع بازی در اختیار ما بود و شاید پیروزی نتیجه منصفانه تری بود اما تساوی هم نتیجه بدی نیست.

 

وی ادامه داد: در طول بازی شرایط خوبی داشتم. در تیم ملی رقبای خوبی دارم و هر چه رقیب بیشتر باشد، باعث آمادگی بیشتر شما می شود.خوشحالم که امشب شانس گلزنی نصیبم شد و استفاده کردم. متاسفانه تحت هر شرایطی از من انتقاداتی می شود البته من برخی انتقادات را قبول می کنم چون وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود، موج انتقادات طبیعی است. هر روز سخت تمرین می کنم تا دهان منتقدانم را ببندم. مطمئنم که امروز این کار را انجام دادم.

کاستا درباره اشتباه دخیا روی گل دوم پرتغال گفت:ما همه مثل یک خانواده هستیم. زندگی ادامه دارد و باید تمرکزمان روی بازی های بعدی باشد. دخیا یک سوپردروازه بان است.

کد N1896097

وبگردی