آفتاب

اعتبارات ورزش و جوانان در مقایسه با بعضی از ادارات کمتر است

اعتبارات ورزش و جوانان در مقایسه با بعضی از ادارات کمتر است

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات دستگاه ورزش با این همه اهمیت در مقایسه با اعتبارات بعضی از ادارات و دستگاهای دیگر بسیار کمتر است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا ملکشاهی‌راد در حاشیه نشست هم‌اندیشی با هیأت‌های ورزشی خرم‌آباد با اشاره به عملکرد دستگاه ورزش و جوانان استان لرستان اظهار کرد: در رابطه با اعتبارات و همچنین حضور قهرمانان در میادین ورزشی شاهد موفقیت‌ها و سیر صعودی هستیم.

وی با بیان این‌که «طبق گزارشی که در این جلسه ارائه داده شد اعتبارات نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است»، افزود: هرچند این اعتبارات پاسخگوی بخش کمی از نیازهاست ولی نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده و همچنین روند قهرمانی و حضور ورزشکاران استان در میادین ورزشی سیر صعودی داشته که از این لحاظ قابل تقدیر بوده ولی نکته اصلی این است که در این راستا باید نسبت به گذشته و تاریخ ورزشی‌مان  جایگاه مناسب‌تری پیدا کنیم.

وی با اشاره به بیان مطالبات و انتظارات هیأت‌های ورزشی در این نشست، تصریح کرد: جامعه ورزشی استان لرستان با توجه به موقعیت جوانان لرستانی و خرم‌آباد در کسب افتخارات متعدد ورزشی در میادین کشوری و بین‌المللی و سیر تاریخی که در قهرمانی و پرورش نیروهای ورزشی دارا هستند قطعاً انتظار دارند که امکانات ورزشی و منابع مالی بیشتری در اختیارشان قرار بگیرد تا افتخارات بیشتر شده و انگیزه جوانان برای حضور در میادین و یا استفاده از امکانات ورزشی برای سلامت روحی و جسمی بیشتر شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در ادامه با اشاره به امکان بروز تاثیر مخرب آسیب‌های اجتماعی در میان جوانان بر لزوم حمایت هرچه بیشتر از نقش ورزش و دستگاه ورزش استان تاکید کرد و گفت: اگر به حوزه ورزش و جوانان رسیدگی نشود قطعا این آسیب‌ها بیشتر خواهد شد و باتوجه به نگرانی‌های ناشی از بیکاری جوانان که برخی مواقع هدایت‌گر آنان به سمت آسیب‌های اجتماعی بوده لازم است مسئولین و نمایندگان مجلس همه از این حوزه حمایت کنند.

ملکشاهی‌راد با اشاره به کم بودن اعتبارات حوزه ورزش نسبت به دیگر دستگاه‌ها ادامه داد: اینجا جای گله‌مندی از مسئولین وجود دارد چون اعتبارات دستگاه ورزش با این همه اهمیت در مقایسه با اعتبارات بعضی از ادارات و دستگاهای دیگر بسیار کمتر است و حتی نسبت به جمعیت جامعه ورزشی مناسب یا دلگرم‌کننده نیست.

وی با تاکید بر لزوم حضور مسئولین و مقامات استانی در مراسم بدرقه، استقبال، تجلیل و تقدیر از قهرمانان ورزشی، گفت: با توجه به گزارش هیأت‌ها در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان جلوتر از همه هیأت‌های ورزشی به استقبال قهرمانان می‌رود و در این زمینه پیش‌قدم است.

انتهای پیام

کد N1895978

وبگردی