آفتاب
الهام پاوه نژاد در گفتگو با مهر:

دوست دارم «کافه پولشری» را به استان ها ببرم/ برپایی کافه در اروپا

دوست دارم «کافه پولشری» را به استان ها ببرم/ برپایی کافه در اروپا

کارگردان و بازیگر نمایش «کافه پولشری» اظهار کرد که علاقه مند است در صورت ایجاد شرایط مناسب، این نمایش را در استان ها و شهرهای مختلف ایران روی صحنه ببرد.

الهام پاوه نژاد کارگردان و بازیگر نمایش «کافه پولشری» که این روزها در پردیس تئاتر شهرزاد در حال اجرا است، درباره برنامه ریزی برای اجراهای خارج از شهر تهران این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: ما سال گذشته «کافه پولشری» را در کافه تریای سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه بردیم و بازتاب خوبی داشت، از این رو ما به اجرای مجدد آن فکر کردیم و در کافه پردیس تئاتر شهرزاد این نمایش را روی صحنه بردیم. از سال گذشته دعوت هایی برای اجرای «کافه پولشری» در اروپا داشتیم.

وی ادامه داد: سال گذشته برای اجرا در شهر آمستردام دعوت شدیم ولی تمایل من این است که برنامه ریزی به گونه ای باشد که در چند شهر اروپایی اجرا داشته باشیم. در سال جاری هم دعوت هایی شده و باید برنامه ریزانی که این دعوت ها را انجام داده اند، شرایط مناسب برای سفر و اجرا را فراهم کنند.

این بازیگر و کارگردان تئاتر در ادامه سخنان خود تأکید کرد: من خیلی دوست دارم که «کافه پولشری» را در شهرهای مختلف ایران اجرا کنم ولی این نمایش به دلیل شرایط محیطی اجرا، حتما باید در یک کافه اجرا شود. از این رو باید در شهرهای مختلف کافه هایی حاضر به میزبانی از این نمایش باشند.

پاوه نژاد در پایان سخنان خود گفت: ما تاکنون طی اجراهای کنونی خود در پردیس تئاتر شهرزاد پذیرای مخاطبان از شهرهای مختلف ایران نظیر خرم آباد، مشهد، اصفهان و کرمانشاه بوده ایم و این عزیزان هم به ما می گفتند که «کافه پولشری» را در شهر آن ها نیز به صحنه ببریم. من خیلی دوست دارم که این اتفاق بیفتد ولی این امر بستگی به برنامه ریزی از سوی اداره کل ارشاد استان های مختلف دارد تا مجوزها و شرایط لازم برای اجرای «کافه پولشری» فراهم شود.

نمایش «کافه پولشری» تا اول تیر هر شب در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می شود.

این نمایش استثنائا در روز جمعه ۲۵ خرداد به دلیل برگزاری مسابقه فوتبال ایران و مراکش، ساعت ۱۷ اجرا می شود.

کد N1895796

وبگردی