آفتاب

معرفی گزینه جدید سرمربیگری رئال مادرید

معرفی گزینه جدید سرمربیگری رئال مادرید

رادیو مونت کارلو فرانسه مدعی شد که رئال مادرید جانشین زین الدین زیدان را انتخاب کرده است.

به گزارش ایلنا، یازده روز از تصمیم زین الدین زیدان برای ترک رئال مادرید می‌گذرد که ورزش جهان را تحت تاثیر خودش قرار داد. پس از این خداحافظی، مائوریسیو پوچتینو از تاتنهام جدی ترین گزینه برای جانشینی زیدان بود اما مالک باشگاه تاتنهام سعی دارد سرمربی آرژانتینی را حفظ کند.

پس از آن آلگری، کونته، لادروپ، ساری و تیته به عنوان گزینه‌های دیگر مطرح شدند اما هیچکدام توافقی با فلورنتینو پرز برای قبول هدایت رئال مادرید نداشته‌اند. آندره ویلاس بوآس جدیدترین فردی است که از سوی رسانه‌های اروپایی به عنوان گزینه سرمربیگری لوس بلانکوس معرفی شده است.

طبق ادعای رادیو مونته کارلو فرانسه، سرمربی 40 ساله که دسامبر گذشته از باشگاه چینی شانگهای SIPG خارج شده، به احتمال بسیار زیاد به عنوان سرمربی جدید رئال به طرفداران این تیم معرفی می‌شود.

این سرمربی پرتغالی با ژوزه مورینیو دوران حرفه‌ای مربیگری را آغاز کرد و قبل از کوچ به چلسی رابطه‌اش با مورنیو را قطع کرد. بسیاری از علاقه مندان در فوتبال پرتغال او را "مورینیو جدید" می‌نامند. تا به امروز این سرمربی یک قهرمانی در لیگ اروپا، کاپ پرتغال و سوپرکاپ به همراه پورتو، قهرمانی در لیگ و سوپر کاپ روسیه را به دست آورده است.

کد N1893995

وبگردی