آفتاب

جدال نفسگیر ایران و روسیه/یک بر یک مساوی هستیم

جدال نفسگیر ایران و روسیه/یک بر یک مساوی هستیم

تیم‌ملی والیبال ایران یک ست را از روس‌ها برد و یک ست را باخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی والیبال ایران در جام ملت‌های والیبال به مصاف تیم‌ملی روسیه رفته است. بعد از شکست مقابل برزیل، شاگردان کولاکوویچ امیدوارند روسیه را شکست دهند.
ست اول: ایران 30 - روسیه 28
ایران بازی را با ترکیب سعید معروف، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، مهدی مرندی، امیر غفور، علی شفیعی و سامان فائزی آغاز کرد. ایران در طول ست اول حتی از روسیه حتی 4 امتیاز از حریف خود عقب افتاد. حتی روسیه 17 بر 11 جلو افتاد اما با دریافت‌های مناسب و تیزهوشی روی سرویس زدن توانست امتیاز را در ادامه به حداقل برساند و در نهایت 30 بر 28 این ست نفسگیر را ببرد.
ست دوم: ایران 23 - روسیه 25
در ست دوم روسیه بازهم بهتر شروع کرد و سه امتیاز از ایران پیش افتاد. اختلاف حتی 4 امتیاز شد. ایران 15 بر 11 از حریف خود عقب افتاد ولی ملی پوش ها بعد از یک وقت استراحت دو امتیاز گرفتند و اختلاف کمتر شد. ایران در ادامه بازی را 15 بر 15 مساوی کرد. ایران در ادامه حتی یک امتیاز از حریف خود پیش افتاد ولی روس ها در ادامه خوب دفاع کردند. ایران در ادامه به امتیاز 23 رسید و روسیه 24. مرندی در ادامه به اشتباه حتی سرویس هدف دار خود را به تور زد تا امد ایران را نا امید کند. در نهایت این ست را روسیه برد.


252 43

 

کد N1893025

وبگردی