آفتاب
گزارش هواشناسی؛

امروز و فردا باران می‌بارد/گرد و خاک در استان‌های مرکزی

امروز و فردا باران می‌بارد/گرد و خاک در استان‌های مرکزی

سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز و فردا در برخی مناطق کشور شاهد رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم بود و در استان‌های مرکزی کشور وزش باد باعث خیزش گرد و خاک خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: امروز به ویژه بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان های واقع در شمال غرب، شمال شرق سواحل دریای خزر، استان های واقع در دامنه های البرز غربی و مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: فردا دوشنبه و پس فردا سه شنبه نیز بارش در شمال شرق و شرق به صورت پراکنده و خفیف بوده ولی همچنان در شمال غرب برخی نقاط غرب، سواحل خزر، استان های واقع در دامنه های البرز غربی و مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان های سمنان، تهران، البرز، قزوین، قم و شرق اصفهان وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود و در بخش هایی از شمال شرق، شرق و جنوب غرب نیز در بعضی ساعات گرد و خاک و کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

هوای تهران امروز قسمتی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۳۲ و ۲۲ درجه سانتی گراد اعلام شده است.

کد N1892964

وبگردی