آفتاب

تصاویر| وقتی ترامپ نظم جلسه جنسیتی را هم بهم زد و مورد تمسخر زنان قرار گرفت!

تصاویر| وقتی ترامپ نظم جلسه جنسیتی را هم بهم زد و مورد تمسخر زنان قرار گرفت!

ترامپ نظم نشست برابری جنسیتی در اجلاس جی هفت را برهم زد.

به گزارش خبرگزری خبرآنلاین، دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا  با تاخیر به جلسه برابری جنسیتی گروه ۷ رسید و باعث شد نخست وزیر کانادا بدون منتظر ماندن برای رسیدن "اشخاص جامانده" این جلسه را آغاز کند. آمدن ترامپ و حرکت او برای نشستن نگاه تعجب برانگیز و همراه با تحقیر کریستین لاگارد رئیس صندوق بین المللی پول را به همراه داشت، خانم مرکل صدراعظم آلمان که کنار خانم لاگارد نشسته بود با نگاهی جالب پیگیر شیطنت های ترامپ بود. همچنین ترزا می نخست وزیر انگلیس که روبروی لاگارد نشسته بود با تمسخر به اعمال ترامپ نگاه می کند!

ترامپ، که با تاخیر وارد جلسه صرف صبحانه روز شنبه در نشست گروه ۷ کشورهای صنعتی شد نظم جلسه را به کلی  برهم زد. تصاویر او در این نشست از حواشی اجلاس بود که سوژه و دستاویز طنز پردازان فضای مجازی شده است.

وی در زمان سخنرانی مقدماتی جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا حضور نداشت و در حالی که الیزابت هودون، یکی از روسای شورای مشورتی برابری جنسیتی مشغول سخنرانی بود، وارد جلسه شد.



به گزارش ایسنا به نقل از آسوشیتد پرس، ماموران امنیتی مجبور شدند تا راهی را در بین خبرنگاران و عکاسان برای ورود ترامپ باز کنند. صدای فلش دوربین‌ها برای گرفتن عکس از ترامپ تقریبا باعث شد تا هودون تمرکز خود را برای سخنرانی از دست بدهد.

پس از آنکه ترامپ سر جای خود نشست، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه با غضب به وی خیره شد.

ترودو و وزیر خارجه کانادا سپس تصاویری را از نشست توانمندسازی زنان منتشر کردند که نشان می‌دادند صندلی ترامپ خالی بوده است.

 

 

 

تصاویر از رویترز

52310

کد N1892564

وبگردی