آفتاب

روزنامه جمهوری اسلامی: آقای وزیر اطلاعات دولت قبل! مگر خود شما وزیر دولت فتنه‌گر نبودید؟

روزنامه جمهوری اسلامی: آقای وزیر اطلاعات دولت قبل! مگر خود شما وزیر دولت فتنه‌گر نبودید؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در انبوه سخن پراکنی‌های هفته گذشته(که همین پرگویی‌ها خود آفتی شده است) شاید اظهارات وزیر اطلاعات دولت قبل از همه شگفت‌آورتر باشد.

[span id='show_full']وی مدعی شده است که فتنه‌ای بالاتر از 88 در راه می‌باشد که قصد دارد مطالبات مردم و مشکلات کشور را بجای دولت به سوی ولی فقیه و رهبری نظام جهت دهد و ایشان را مسئول همه این آشفتگی‌های داخلی و خارجی بداند و بعنوان راه‌حل، نیروهای مسلح، سپاه و ارتش و بسیج را برای مقابله با فتنه فرا می‌خواند!

شنیدن این حرف‌ها که برایش هیچ سند و مدرکی هم ارائه نمی‌شود، موجب تعجب و تاثر است،آن هم در وضعیت حساس سیاسی داخلی و خارجی که بنای بر وحدت و همدلی بود. معلوم نیست این موضع گیری‌های غیر منطقی به دنبال چه هدفی است.هرچه هست با تاکید رهبر انقلاب در منع از دوقطبی‌کردن حاکمیت و نظام منافات دارد، مگر مجموعه ارکان نظام و رهبری از یکدیگر جدا هستند؟

منصب رهبری اقتضایش مسئولیت پذیری در همه فراز و نشیب‌های کشور است و به همین جهت ایشان بطور مداوم سخنان و بیاناتی در همه امور کشور دارند، پس سخن از کدام فتنه و فرافکنی است؟ آیا وقت آن نرسیده از این ادبیات مرموز و به‌کارگیری اصطلاحات شبهه برانگیز دست برداشته شود؟ فتنه بزرگتر از 88 و حتی زمینه ساز آن فتنه، همان دولت فخیمه خود این آقایان بوده و هست، دیگر قرار است چه برنامه‌ای طراحی شود؟

باید از این دست حرف‌ها که مجموعه کشور را در فتنه بیشتر می‌پسندد تا صلح و آرامش، ترسید و به خدای متعال پناه برد. زیرا نشانه‌ آتش زیر خاکستری است که افراد و جریانات سیاسی کنار زده شده ازسوی اکثریت ملت، درصدد شعله ور ساختن آن هستند و در آرزوی بازگشت به دوران شبه احمدی‌نژاد حاضر به هر کاری می‌باشند و ظاهرا در این مسیر هیچ عاملی نیز قرار نیست مانعی برایشان باشد.
باز از جمله بدیهیات است که وزیر اطلاعات دولت آقای روحانی باید این تحلیل و تخیل سلف خود را بی‌پاسخ نگذارد و برای مردم روشن نماید آیا فتنه جدیدی در راه است؟
[span]45302

کد N1891607

وبگردی