آفتاب

علم الهدی: قرآن گفته زمین اطراف حرم سرزمین امام رضا است/ایران اسرائبل را گروگان گرفته است/خائن کیست؟

علم الهدی: قرآن گفته زمین اطراف حرم سرزمین امام رضا است/ایران اسرائبل را گروگان گرفته است/خائن کیست؟

حوزه‌نیوز نوشت: خطیب نماز جمعه مشهد گفت: اگر می‎گوییم که مشهد و اطراف حرم رضوی سرزمین امام رضا(ع) است در واقع این گفته قرآن است.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد با بیان اینکه عاشقان اهل بیت(ع) قیام کردند، بیان داشت: انقلاب را پسر فاطمه رهبری کرده و می کند و این حرکت متصل به پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) است و شما هم در پایمردی و وفاداری به این خاندان مردانه ایستاده اید و در حال مقاومت هستید.

وی با اشاره به فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر نامگذاری روز جمعه آخرماه رمضان به نام روز قدس گفت: دنیای اسلام نفرت خود را از آن روز تا به حال در روز قدس نشان داده است و در عین حال وضعیت اسرائیل با 30 سال قبل قابل مقایسه نیست چرا که آن روزی که امام راحل آن فرمان را دادند اسرائیل در ذلت نبوده است و امروز در این وضعیت اسفبار است و این حرکت اثر خودش را گذاشت.

امام جمعه مشهد با تأکید بر این مطلب که فلسطین قطعه جدانشدنی از اسلام است، تصریح کرد: در واقع فلسطین خاکریز اول است و دشمن می خواهد در ابتدا این خاکریز را بگیرد چرا که دشمن ما را نشانه گرفته است. وظیفه ما حفظ این خاکریز است.

وی با تأکید بر اینکه ایران با فناوری موشکی اسرائیل را گروگان گرفته است، افزود: در واقع حزب الله بخشی از قدرت و نفوذ ایران در منطقه است چرا که آنان بیش از صد هزار موشک دارند که می توانند نقطه نقطه اسرائیل را موشک باران کنند. اگر آمریکا کوچکترین حرکتی علیه ما انجام دهد، موشک های ما اسرائیل را باقی نخواهد گذاشت. اسرائیل قلب و جان آمریکا است که این قلب آمریکا با قدرت موشکی ما گروگان گیری شده است.

وی با اشاره به این مطلب که عده ای درباره مذاکره موشکی با آمریکا فرافکنی دارند، تصریح کرد: در واقع این افراد خائن به کشور و اسلام و قرآن هستند چرا که این موضوع یک معادله محاسبه شده ای است که اگر موشک های ما از بین بروند اسرائیل از گروگانگیری ایران خارج می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که دشمن به دنبال این موضوع است که ما دست از پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) برداریم، گفت: در واقع نمی توان برای حل مشکلات به صورت خیالاتی و توهمی با دشمنان مذاکره کنیم و خودمان را از امکانات دفاعی و نظامی خلع سازیم چرا که این فکر مزدور آمریکا و محاسبه انگلیس است.

27216

کد N1891501

وبگردی