آفتاب

عکس| حضور دو رقیب کرسی ریاست مجلس در راهپیمایی روز قدس

عکس| حضور دو رقیب کرسی ریاست مجلس در راهپیمایی روز قدس

علی لاریجانی و محمدرضا عارف در مراسم راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کرده و در جمع خبرنگاران سخن گفتند.

به گزارش خبرآنلاین، علی لاریجانی و محمدرضا عارف که یک هفته پیش بر سر کرسی ریاست مجلس با یکدیگر رقابت داشتند امروز در راهپیمایی قدس برای یک هدف واحد شرکت کردند. 

در حاشیه این مراسم علی لاریجانی رئیس قوه مقننه گفت:روز قدس با ابتکار حضرت امام(ره) تحقق یافت و امام(ره) از همان ابتدای مبارزه بار‌ها در زمینه خطر اسرائیل هشدار‌های جدی به ملت‌ها مخصوصا به ملت خود ما دادند.

وی تصریح کرد: حتی در‌آن عصر عاشورا در سال ۴۲ یکی از محور‌های بیانات حضرت امام خطر اسرائیل بود؛ مخصوصا در آن شرایط که کشور‌های عربی و اسلامی در برابر اسرائیل اتحاد داشتند و یک‌سری اقدامات عملی را نیز انجام داده بودند.

محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید نیز ضمن تجلیل از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم ما تا آزادی قدس شریف پای عهد خود خواهند ماند. پیام مردم ما آزادی قدس شریف بوده و هر سال با حضور حماسی و پرشور خودشان نشان می‌دهند پایبند به این عهد هستند. مردم ما تا آزادی قدس شریف پایبند این عهد خواهند ماند.

وی در خصوص انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف گفت: کاری که ترامپ کرد خلاف قانون و خلاف عهدهای بین‌المللی بود. مردم با حضور پرشور خود نشان دادند که مخالف این عهدشکنی هستند و حماسه دیگر خلق خواهند کرد.

27216

کد N1891411

وبگردی