آفتاب

رژیم صهیونیستی کلاهش را گرفته تا باد نبرد

رژیم صهیونیستی کلاهش را گرفته تا باد نبرد

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: رژیم صهیونیستی به وضعیتی افتاده است که کلاهش را گرفته تا باد نبرد. همانند گداهای سیاسی راه افتاده است و می‌گوید حداقل نگذارید در لندن مرگ بر اسرائیل طنین‌آمیز شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی در خطبه‌ اول نمازجمعه این هفته تهران با اشاره به راهپیمایی روز قدس گفت: حرکت امروز شما مصداق جهاد بود. جهاد فقط نظامی نیست بلکه هر تلاشی در راه خدا، جهاد است.

وی خطاب به مسئولان آمریکایی اظهار داشت: تا زمانی که شما خوی استکباری دارید بر طنین مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل افزوده خواهد شد.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به مردم تصریح کرد: این حرکت مقدس شما مصداق خشم خدا بود. مردم با زبان روزه و در حالی که روز گذشته هم در شب احیا بودید، خشمگین نسبت به ظلمی هستید که امروز بر فلسطین می‌رود.

خاتمی ادامه داد: تولی و تبری جزو فروع دین است اما بزرگان معتقدند که تولی و تبری جزو اصول دنیا است و در متن دین است. کسانی که خود را آماده و مهیا کردند و نه علیه ایران، بلکه علیه اسلام موضع می‌گیرند، دشمن خدا هستند. شما در راهپیمایی خود نسبت به آنها تولی و تبری کردید.

وی با بیان اینکه توطئه دشمن این بود که فلسطین و ظلمی که بر آنها می‌رود، فراموش شود یا آنکه عربی شناخته شود، ابراز داشت: امام با این نامگذاری جلوی این توطئه را گرفتند. این راهپیمایی و این شعار، رژیم صهیونیستی را مهار کرد. اگر این افراد قدرت داشتند، شعارشان از نیل تا فرات بود ولی این رژیم به وضعیتی افتاده است که کلاهش را گرفته تا باد نبرد. همانند گداهای سیاسی راه افتاده است و می‌گوید حداقل نگذارید در لندن مرگ بر اسرائیل طنین‌آمیز شود.

خطیب نمازجمعه این هفته تهران افزود: امیدواریم قبل از ۲۵ سالی که مقام معظم رهبری گفته‌اند، اسرائیل نابود می‌شود شاهد از بین رفتن رژیم صهیونیستی باشیم.

ادامه دارد...

کد N1891381

وبگردی