آفتاب

شرکت دانشجویان پاکستانی در راهپیمایی روز قدس

شرکت دانشجویان پاکستانی در راهپیمایی روز قدس

رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان با تاکید بر حضور در مراسم روز قدس، گفت که آمریکا با انتقال سفارت به بیت‌المقدس احساسات مسلمانان را جریحه‌دار کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری نیشن، تظاهرات روز قدس امروز -جمعه- در پاکستان با حضور سازمان دانشجویان امامیه برگزار خواهد شد. 

«انصار مهدی» رئیس سازمان دانشجویان امامیه، روز گذشته در نشستی خبری در کراچی گفت که این سازمان هر ساله در مراسم آخرین جمعه ماه رمضان شرکت می‌کند و در این روز کنفرانس‌ها و تظاهراتی را در سراسر کشور برگزار خواهد کرد. 

انصار مهدی افزود: «این تظاهرات از میدان نومایش چارنکی در کراچی آغاز خواهد شد و به سمت میدان تبت پیش خواهد رفت. این تظاهرات در اسلام‌آباد، لاهور، سکر، راولپندی، گیلگیت بالتیسان و پیشاور برگزار خواهد شد. در این تظاهرات روحانیون مناطق مختلف، اعضای سازمان دانشجویان امامیه و شخصیت‌های اجتماعی و سیاسی شرکت خواهند کرد.»

وی با تاکید بر این‌که آمریکا با انتقال سفارت به بیت‌المقدس احساسات مسلمانان را جریحه‌دار کرده است، گفت «آن دسته از رهبران اسلامی که درباره این قضیه سکوت اختیار می‌کنند باید از خود خجالت بکشند.»

 

کد N1891311

وبگردی