آفتاب

نماینده محلات و دلیجان: روز قدس روز دفاع از مظلوم و روز به نمایش گذاشتن عظمت اسلام است

نماینده محلات و دلیجان: روز قدس روز دفاع از مظلوم و روز به نمایش گذاشتن عظمت اسلام است

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین و روز به نمایش گذاشتن عظمت اسلام است.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: روز قدس نماد اسلام خواهی و روز مبارزه با ظلم، تعدی و زورگویی است و ملت های مسلمان جهان با حضور پرشور خود خشم و انزجار خود را از اقدامات مستکبران عالم و رژیم سفاک صهیونیستی در انجام اعمال مجرمانه قتل، غارت و کودک کشی به نمایش خواهند گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه مرگ اسرائیل نزدیک است، تصریح کرد: پیام حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس این است که دشمنان بدانند با فشار و تهدید و زیاده خواهی نمی توانند ملت ایران را به زانو درآورند چرا که این ملت در برابر تمامی زیاده‌خواهی‌ها ایستاده است و باید در مقابل حقوق این ملت تمکین کنند.

سلیمی با اشاره به طرح آمریکا مبنی بر انتقال سفارت این کشور به قدس شریف، عنوان کرد: اینگونه اقدامات در جهت انحراف ذهنیت مردم از مسئله فلسطین است اما زورگویان عالم بدانند چنین توطئه های شومی ذره ای در اراده مسلمانان در دفاع از مظلوم تاثیری نداشته و همچنان موضوع اول جهان را مسئله فلسطین می‌دانند.

وی تاکید کرد: امروز در رسوایی مدعیان حقوق بشر همین بس که در مقابل جنایات صهیونیست ها سکوت کرده‌اند و هیچ واکنشی در مقابل جرم و جنایت تل آویو از خود نشان نمی‌دهند.

این نماینده مردم در خانه ملت افزود: صفوف مستحکم مردم در روز جهانی قدس موجب رسوایی مدعیان حقوق بشر و فروپاشی هیمنه پوشالی اسرائیل شده و پاسخ محکمی به جنایات اشغالگران قدس شریف خواهد بود.
انتهای پیام

کد N1891205

وبگردی