آفتاب

نظر سفیر قطر در روسیه درباره سلامت عقلی رهبران عربستان

نظر سفیر قطر در روسیه درباره سلامت عقلی رهبران عربستان

میزان نوشت: سفیر قطر در روسیه طی مصاحبه‌ای با اشاره به برخی تحولات در منطقه و دخالت عربستان می‌گوید که درباره سلامت روانی مقامات عربستان تردید دارد.

سفیر قطر در روسیه طی مصاحبه‌ای با اشاره به برخی تحولات در منطقه و دخالت عربستان می‌گوید که درباره سلامت روانی مقامات عربستان تردید دارد.

«فهد بن محمد العطیه» در مصاحبه با شبکه خبری اسکای نیوز ضمن ابراز تردید نسبت به سلامت روانی مقامات عربستان سعودی گفت: در پی برخی محاسبات نادرست، نسبت به صلاحیت و عقلانیت مقامات عربستان تردید دارم.

وی افزود: در سلامت روانی مقامات عربستان تردید دارم، در حال حاضر مجموعه‌ای از محاسبات نادرست از سوی این کشور در یمن، لبنان، سوریه و قطر دیده می‌شود که مایه نگرانی است.

سفیر قطر در مسکو در بخش دیگری گفت: در طول ۲ سال گذشته شاهد برخی بی‌پروایی‌ها از سوی عربستان در زمینه سیاسی نه تنها در صحنه بین‌الملل بلکه در داخل این کشور نیز بوده‌ایم.

کشور‌های مصر، عربستان، بحرین و امارات ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ به بهانه «پشتیبانی قطر از تروریسم»، روابط سیاسی و همچنین تمام ارتباطات دریایی، زمینی و هوایی خود را با دوحه قطع کردند.

کشور‌های مذکور در پی این اقدام نیز تهدید کردند که اگر قطر با شروط ۱۳ گانه آن‌ها موافقت نکند تحریم‌های بیشتری را علیه این کشور اعمال خواهند کرد.

2323

کد N1891054

وبگردی