آفتاب

هزینه‌ بلندپروازی آمریکا و اسراییل را برخی دولت‌های عربی منطقه پرداخت کردند

هزینه‌ بلندپروازی آمریکا و اسراییل را برخی دولت‌های عربی منطقه پرداخت کردند

دبیرکل خانه کارگر در حاشیه یکصدوهفتمین نشست سالانه سازمان بین المللی کار با دبیرکل اتحادیه های کارگری کشور سوریه دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا محجوب در آغاز این دیدار با یادآوری اقدامات مشترک گذشته در مجامع جهانی مرتبط با مسایل کارگری از تلاش‌های چشمگیر و پردامنه تیم کارگری سوریه در کنفدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری (WFTU) تقدیر کرد.

دبیرکل خانه کارگر با اشاره به سختی‌هایی که در معیشت و اشتغال کارگران سوری پس از تهاجمات تروریست‌ها حاصل شده است ، به استمرار شیطنت‌های جمهوری‌خواهان آمریکا و ترامپ پرداخت و تاکید کرد که ترامپ از یکسو براساس تسویه حساب با رقبای داخلی و از سوی دیگر برای تضعیف خط اصیل مقاومت در منطقه تلاش میکند.

محجوب افزود: ما نگران اوج‌گیری حماقت‌ها و تهاجمات و تعرض رژیم غاصب صهیونیستی به سوریه و لبنان هستیم.

رییس فراکسیون کارگری مجلس ایران ادامه داد: متاسفانه هم اینک محرز شده است که هزینه‌های بلندپروازی و جنگ‌طلبی آمریکا و اسراییل را برخی دولت‌های عربی منطقه پرداخت کرده‌اند.

محجوب در پایان با تقدیر از مواضع و تصمیمات هوشمندانه دولت و حزب بعث سوریه در رویدادهای اخیر ، پیروزی‌ها و پیشروی‌های رزمندگان سوری را مایه مسرّت همه آزادی‌خواهان خواند و ابراز امیدواری کرد بزودی مقدمات زیارت مردم ایران از حرم مطهر حضرت زینب( س) فراهم گردد.

در ابتدای این دیدار که معاونین دبیرکل خانه کارگر و رییس و نایب رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران نیز حضور داشتند ؛ دبیرکل اتحادیه کارگری سوریه از نقش سازنده ایران در دفاع از حقوق ملت سوریه تمجید کرد و با کارگران و ملت ایران در خصوص تهدید و تحریم آمریکا اعلام همبستگی کرد.

جمال قادری از برگزاری باشکوه نشست هیات رییسه WFTU در تهران قدردانی کرد

کد N1890875

وبگردی