آفتاب

مردم ایران با هر تفکر و اعتقادی در راهپیمایی بزرگ روز قدس به طور گسترده شرکت کنند

مردم ایران با هر تفکر و اعتقادی در راهپیمایی بزرگ روز قدس به طور گسترده شرکت کنند

رئیس‌جمهور با دعوت از مردم برای حضور گسترده در مراسم روز قدس، تاکید کرد: روز قدس روزی تاریخی و هنگامه فریاد علیه ستمگران و حمایت از ملت مظلومی است که طی هفتاد سال پیش از خانه و کاشانه خود آواره شده است.

به  گزارش ایلنا، حجت‌‌‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنج شنبه و در آستانه روز قدس در پیامی به ملت ایران با اشاره به اینکه مردم کشورمان همه ساله به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و در راهپیمایی عظیم این روز شرکت کرده‌‌‌اند، گفت: روز قدس امسال، ویژگی‌‌‌های خاصی دارد؛ امسال علاوه بر اینکه هفتادمین سالروز اشغال سرزمین فلسطین است، شاهد آن هستیم که بیت‌‌‌المقدس، سرزمین مورد احترام همه مسلمانان برخلاف تمام مقررات و قوانین بین‌‌‌المللی از سوی آمریکا به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی شناخته شده است.

وی ادامه داد: امسال همچنین شاهد ظلم و جنایت بیشتر بر مردم مظلوم فلسطین و به ویژه ساکنان غزه هستیم و از سوی دیگر در ماه‌های گذشته شاهد دوره‌‌‌‌گردی بیشتر سران رژیم صهیونیستی به منظور ایران‌‌‌هراسی و تلاش علیه منافع ملت بزرگ ایران بوده‌‌‌ایم.

رئیس‌‌جمهور افزود: از همین‌‌‌رو از همه مردم عزیز ایران، دارای هر تفکر و اعتقادی هستند، انتظار دارم با حضور در راهپیمایی بزرگ روز قدس، این پیام را به رژیم غاصب صهیونیستی بدهند که سرزمین فلسطین و قدس شریف را فراموش نکرده‌اند و آزادی قدس شریف همچنان آرمان مقدس ملت ایران و همه مسلمانان است.

روحانی اضافه کرد: دور نیست روزی که ملت شریف فلسطین به خانه‌های خود بازگردند و مسلمانان بتوانند در قدس به عنوان قبله اول خود نماز برپا دارند.

کد N1890825

وبگردی