آفتاب

استقلال برای دروازه‌بانش قیمت گذاشت؛7 میلیارد!

استقلال برای دروازه‌بانش قیمت گذاشت؛7 میلیارد!

بانک ورزش نوشت: باشگاه استقلال برای سید حسین حسینی قیمت تعیین کرد.

اين روزها همه در تب و تاب جام‌جهاني هستند و اكثر طرفداران فوتبال دوست دارند هرچه زودتر اين مسابقات شروع شود تا در فصل گرم تابستان بتوانند بازي‌هاي تيم‌هاي محبوب خود را تماشا كنند. البته در اين بين تيم‌هايي هم هستند كه در هياهوي جام‌جهاني چراغ خاموش به دنبال جذب مهره‌هاي مورد نياز خود براي حضور هرچه قدرتمندانه‌تر در مسابقات ليگ فصل آينده هستند.
باشگاه سپاهان و استقلال تيم‌هايي هستند كه با سرعت هرچه تمام‌تر با ياران مورد نظر خود توافق كرده و مديران اين تيم‌ها با بازيكنان عكس يادگاري مي‌گيرند. باشگاه استقلال توانسته تا حدودي بازيكنان مورد نياز وينفرد شفر را جذب كرده و پس از نهايي كردن قرارداد آنها به فكر تمديد قرارداد با بازيكنان فصل گذشته خود باشند.

وريا غفوري و اميد ابراهيمي بازيكناني هستند كه شفر خواهان حضور دوباره آنها در تيم شده و از مديران باشگاه خواسته هر طور شده آنها را براي فصل بعد براي حضور دوباره در تيم مجاب به ماندن كند. حسين حسيني ديگر دروازه‌بان استقلال كه فصل گذشته عملكرد بسيار خوبي در اين تيم داشته و توانست ركورد كلين‌شيت را نيز بعد از سال‌ها به نام خود كند، از اكثر تيم‌هاي ايراني پيشنهاد دارد. البته اين بازيكن يك سال ديگر با استقلال قرارداد دارد كه در آن هيچ بندي مبني بر جدايي توافقي نيز وجود ندارد اما پندار توفيقي معاون باشگاه استقلال چندي پيش در صفحه شخصي خود در فضاي مجازي اعلام كرد كه مذاكراتي را با حسيني داشته و قرار است اين بازيكن به زودي قرارداد خود را به مدت پنج سال ديگر با استقلال به امضا برساند. البته باشگاه تراكتورسازي نيز خواهان حضور اين بازيكن بود كه با حضور محسن فروزان اين امر منتفي شد. سپاهان اصفهان نيز كه سرمربي آن را امير قلعه‌نويي برعهده دارد بارها خواهان حضور اين بازيكن شد اما با جذب پيام نيازمند، اين باشگاه نيز از جذب حسيني منصرف گرديد.

يكي از مسوولان باشگاه استقلال درخصوص پيشنهادات حسيني اعلام كرده كه اين بازيكن پيشنهادات مالي بسيار خوبي دارد اما شفر مخالف جدايي وي است و ما براي اينكه اين بازيكن را از دست ندهيم، براي جدايي‌اش مبلغ مالي سنگيني را قرار داده‌ايم. بر اين اساس هر تيمي كه بخواهد حسيني را جذب كند بايد مبلغ هفت ميليارد تومان به باشگاه پرداخت كند تا ما با جدايي وي موافقت كنيم. با همه اين تفاسير و با توجه به اينكه در ايران بعيد به نظر مي‌رسد كه تيمي توانايي پرداخت چنين مبلغي را داشته باشد، حسيني باز هم در خدمت استقلال خواهد ماند تا دوباره در جنگ با مهدي رحمتي كاپيتان آبي‌پوشان، دروازه‌بان اصلي استقلال در ليگ هجدهم باشد. 

 

254 41

کد N1890687

وبگردی