آفتاب

گواردیولا: تصمیم زیدان غیرمعمولی بود

گواردیولا: تصمیم زیدان غیرمعمولی بود

سرمربی منچسترسیتی معتقد است سه قهرمانی متوالی زین الدین زیدان به همراه رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، غیرعادی است.

به گزارش ایلنا، گواردیولا که به واسطه قهرمانی به همراه منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس فصل موفقی را پشت سر گذاشته درخصوص جدایی غیرمنتظره زین الدین زیدان از رئال مادرید صحبت کرد و اینکه چه مقدار شبیه به خداحافظی او از بارسلونا بود.

گواردیولا گفت: زمانیکه از بارسلونا جدا شدم ما سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا نداشتیم، پس من کسی نیستم که تصمیم زیدان را قضاوت کنم. آنچه آنها انجام داده‌اند شایسته ستایش است. مربیان معمولا پس از نتایج بد باشگاهی را ترک می‌کند پس اقدامی که زیدام انجام داده غیرعادی است. آیا بین ما شباهت وجود دارد؟ از نظر موها، بله، متاسفانه برای هر دوی ما! من زیدان را تحسین می‌کنم، به عنوان یک بازیکن او الگو بود. از نظرم خداحافظی او به لوئیر انریکه شباهت داشت که عناوین زیادی با بارسلونا کسب کرد و فوتبال منحصر به فردی را ارائه کرد.

یحیی توره روز گذشته اعلام کرده بود گواردیولا با بازیکنان سیاه پوست مشکل دارد و او با نژادپرستی تصمیم گرفته بازیکنان آفریقایی را نیمکت نشین کند. سرمربی اسپانیایی در واکنش به این اتهام گفت: روی کلماتی که توره گفته، اظهار نظری ندارم. در واقع هیچ چیزی برای گفتن درباره توره ندارم. 

کد N1890526

وبگردی