آفتاب

تلاش دانشگاه امیرکبیر برای شناسایی مفاخر ایرانی با عضویت در "کهربا"

تلاش دانشگاه امیرکبیر برای شناسایی مفاخر ایرانی با عضویت در "کهربا"

کانون همگرایی رویکردهای بین‌المللی امیرکبیر (کهربا) در راستای شناسایی محققان و پژوهشگران در سطح ملی و بین‌المللی عضو می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا، معاونت امور بین‌الملل و مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه امیرکبیر با توجه به سیاست‌های گسترش همکاری‌های بین‌المللی در حوزه علم و فناوری، سلسله اقداماتی را در راستای حمایت از توسعه برنامه‌های پژوهش‌محور و آموزشی اساتید و دانشجویان در نظر گرفته است.

در همین راستا کانون همگرایی رویکردهای بین‌المللی امیرکبیر (کهربا) سعی دارد تا با ایجاد بسترهای لازم، فرصت‌های مناسب پیشرفت و ترقی و تعالی اندیشه‌های ناب دانشجویان را با رویکرد همگرایی و هم‌افزایی و پرهیز از پراکندگی در کارها در یک نقطه متمرکز کرده و دانشگاه صنعتی امیرکبیر را به جایگاه شایسته آن نائل کند.

این کانون اهدافی همچون شناسایی دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مفاخر فعال ایرانی در سطح بین‌المللی و تهیه بانک اطلاعاتی و به‌روزرسانی آن، پایش و افزایش بهره‌وری مداوم، کمک به برگزاری کارگاه، همایش و هم‌اندیشی‌هایی در سطح بین‌المللی با استفاده از پژوهشگران و دانشجویان ایرانی و بین‌المللی، شناسایی نقاط قوت و ضعف دانشکده‌ها، گروه‌ها، پژوهشکده‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ارائه راه حل‌های مناسب و قابل اجرا و تهیه گزارش و اطلاع‌رسانی به معاونت امور بین‌الملل به منظور بهبود مستمر را دنبال می‌کند.

شناسایی آخرین برنامه‌های حمایت مالی اشخاص حقیقی و حقوقی و فرصت‌های آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی ملی و بین‌المللی برای اساتید و دانشجویان از دیگر اهداف این کانون است.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کانون می‌توانند به وب‌سایت https://www.eventbox.ir/form/E8vrw مراجعه کنند. پس از ثبت‌نام اولیه مراحل تکمیل اطلاعات و پیگیری امور اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

کد N1889697

وبگردی