آفتاب

ضرورت گسترش تولید و انتشار محتوای صوتی در فضای مجازی

ضرورت گسترش تولید و انتشار محتوای صوتی در فضای مجازی

رئیس سازمان صداوسیما در آیین پاسداشت پیشکسوتان رادیو گفت: امروزه در فضای مجازی رسانه‌های صداپایه جایگاه و اهمیت ویژه‌ای در دنیا دارند.

 به گزارش ایلنا، عسکری با بیان اینکه رادیو سراسر جاذبه است، تأکید کرد: رادیو با تأکید بر سه عنصر کلیدی محتوا، زیبایی و جاذبه می‌تواند خودش را برتر نگهدارد و اثرگذار باشد و با توجه به تحولات فناوری، صدا جایگاه و اهمیت خودش را حفظ خواهد کرد.

رئیس صداوسیما با اشاره به تأثیر به‌سزای رسانه‌ها بر نمایش هویت اقتدار ملی افزود: رسانه ملی با حداکثر توان برای امیدبخشی، آگاهی‌بخشی و ارتقای زندگی، اخلاق و ایمان مردم تلاش می‌کند اما در مقابل آن، دشمنان و جریان فرهنگی غرب نیز با استفاده از رسانه‌های معاند تمام توان خود را برای تخریب ایمان و هویت مردم به کار بسته است، از این رو فرزندان این کشور باید تلاش مضاعفی برای حفظ هویت اسلامی- ایرانی انجام دهند.

عسکری با تاکید بر اینکه امروزه تهدیدات کشور رسانه پایه شده است و رسانه‌ها آن را افزایش می‌دهند، تصریح کرد: دشمنان برای تخریب هویت و فرهنگ ما در تلاشند و ما هم در راستای تقویت فرهنگ و هویت‌مان تلاش می‌کنیم و امیدواریم که در این مسیر موفق و پیروز باشیم.

کد N1889546

وبگردی