آفتاب

هافبک جنجالی به سپاهان نزدیک شد

هافبک جنجالی به سپاهان نزدیک شد

صادق بارانی مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار دارد که سپاهان گزینه نزدیک‌تری به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیکان که یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر در فصل هفدهم بود در پنجره تابستانی نقل و انتقالات با خروج ستاره‌هایش روبرو شده است و تا کنون آقاخان، شیری و نیازمند از این تیم جدا شده‌اند و صحبت‌هایی از رفتن فراز امامعلی و صادق بارانی هم از این تیم مطرح است.

صادق بارانی، هافبک دفاعی فصل گذشته پیکان از بازیکنان خوب و کلیدی این تیم بود و در نقل و انتقالات گفته می‌شد مورد توجه استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی است ولی با توجه به شرایط به وجود آمده به نظر می‌رسد به سپاهان نزدیک‌تر باشد.

تراکتورسازی در پست هافبک دفاعی مهدی کیانی و مهدی مهدی‌پور را در اختیار دارد و اکبر ایمانی را هم از ذوب‌آهن به خدمت گرفته است.

استقلال هم که امید ابراهیمی و فرشید باقری را در پست هافبک دفاعی در اختیار دارد، با خرید دانشگر به احتمال زیاد قصد دارد از چشمی هم در این پست استفاده کند و بعید است با توجه به سهمیه‌های لیگ برتری‌اش اقدام به جذب بارانی کند.

پرسپولیس هم که در حال از دست دادن کامیابی‌نیا است، نیاز به هافبک دفاعی دارد ولی بسته بودن پنجره نقل و انتقالات کارش را برای جذب بارانی سخت می‌کند.

از طرفی سپاهانی‌ها در پست هافبک دفاعی نیاز به جذب بازیکن دارند و برای همین به نظر می‌رسد بیش از سایرین در جذب بارانی جدی باشند.

به هر حال باید صبر کرد تا تکلیف بارانی مشخص شود و اینکه در نهایت چه تیمی را انتخاب می‌کند، هافبکی که طی سال‌های اخیر اتفاقات جنجالی جالب توجهی را رقم زده و باید دید در صورت حضور در جمع شاگردان امیر قلعه نویی چه سرنوشتی را دنبال خواهد کرد.

کد N1889486

وبگردی