آفتاب

نیروی هوایی علمدار امنیت آسمان کشور است

 نیروی هوایی علمدار امنیت آسمان کشور است

خطیب نماز جمعه تهران گفت: نیروی هوایی علمدار امنیت آسمان کشور است و با رصد دقیق در حفظ حریم مقدس آسمان ایران اسلامی خدمت می کند.

به گزارش ایلنا، سید احمد خاتمی خطیب نماز جمعه تهران و نماینده مجلس خبرگان رهبری در مراسمی که در مسجد ستاد پایگاه هوایی شهید لشکری با حضور حجت الاسلام المسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ دوم خلبان تسویه چی فرمانده پایگاه شهید لشکری برگزار شد، گفت: نیروی هوایی علمدار امنیت آسمان کشور است و با رصد دقیق در حفظ حریم مقدس آسمان ایران اسلامی خدمت می کند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش امیرالمؤمنین(ع) که می فرمایند "علمداران دین باید بصیرت داشته باشند"، بیان داشت: بصیرت یعنی شما بدانید در یک پایگاه معمولی خدمت نمی کنید بلکه در پایگاهی هستید که از دین حمایت می کند.

 خاتمی افزود: شما در ارتشی هستید که در خدمت یک فرد یاحزب ویا آل و خاندان نیست، بلکه در خدمت نظامی هستید که تمام آرزوی آن بالابردن پرچم اسلام است.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: دشمنان می دانند که ایران به دنبال صلاح اتمی و یا طرفدار تروریسم نیست، بلکه ما قربانی تروریسم هستیم و ۷۲ نفر از مسئولان عالی رتبه در یک انفجار به شهادت رسیدند.

 خاتمی با بیان اینکه دشمنان توطئه های فراوانی را علیه کشور راه اندازی کردند بیان داشت: آمریکایی ها حاکمیت اسلام را در منطقه نمی خواهند چرا که اگر اسلام باشد چپاول و غارتگری دشمنان دیگر وجود نخواهد داشت.

وی با اشاه به موضوع برجام عنوان کرد: ۸۰% تحریم ها به آمریکا و ۲۰% آن نیز به اتحادیه اروپا مربوط می شد و مسئول سیاست خارجی اروپا هم به صراحت گفت که در قضیه برجام ما تضمینی به ایران نمی دهیم.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: از یک سوی رئیس جمهور فرانسه در اظهارات اخیر خود گفت: که ما بخاطر ایران روابطمان را با آمریکا بهم نمی زنیم و از سوی دیگر معاملات تجاری اروپا با آمریکا هزار میلیارد دلار است و این رقم با ایران به ۱۰ الی ۱۵ میلیارد دلار می رسد که نشان دهنده این است اروپا به هیچ عنوان این رابطه را برهم نمی زند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان قسم خورده کشورمان از هیچ تلاشی برای براندازی این نظام مقدس فروگذار نکردند و توطئه های فراوانی را علیه کشور راه اندازی کردند و به فضل خدا با پیروزی این گردنه ها را هم پشت سر خواهیم گذاشت.

کد N1889060

وبگردی