آفتاب

مدیر جدید خبر داد؛تراکتور به‌دنبال مربیانی در سطح رایکارد و اسکولاری!

مدیر جدید خبر داد؛تراکتور به‌دنبال مربیانی در سطح رایکارد و اسکولاری!

رضا مهاجری اعلام کرد تراکتورسازی به دنبال مربیانی سطح بالا است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا مهاجری سرمربی سابق تیم پدیده مشهد که به تازگی به عنوان مدیر تیم های فوتبال باشگاه تراکتورسازی تبریز انتخاب شده،در جدیدترین صحبت هایش از تلاش برای جذب یک مربی سطح بالا برای این تیم خبر داد.

مهاجری در این خصوص گفت:« ما هر روز رصد می کنیم که کدام مربی را می توانیم جذب کنیم. قطعاً بدانید که این اتفاق خواهد افتاد. البته آوردن مربی بزرگ به ایران کار سختی است. کار کردن در پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان که چهار ضلع قدرت ایران هستند برای هر مربی و بازیکنی افتخار است، اما خارجی ها این طور نیستند. در حال حاضر تراکتورسازی متاسفانه با پرونده های شکایت در فیفا مواجه است و در سال های گذشته هم ببینید که چقدر بازیکن بی کیفیت خارجی به این تیم آمده. تراکتور الان تاوان آن بازیکنان بی کیفیت را می دهد.» 

مهاجری ادامه داد:« ما مربیانی در سطح اسکولاری و رایکارد می خواهیم. کسانی که رایزنی می کنیم، مربیانی هستند که رزومه خوبی دارند و شناخته شده هستند. ما یک سری آیتم ها را برای کار کردن یک مربی در تبریز مدنظر داریم و آنها را بررسی می‎کنیم. وقتی می‎بینیم که مربی این آیتم ها را دارد، تازه باید بررسی کنیم که آن مربی می تواند در تبریز کار کند یا خیر. ما هر روز با ۴، ۵ مربی صحبت و لابی می کنیم و تیم کاری مان هم با آنها ارتباط دارند که امیدواریم بهترین اتفاقات را رقم بزنیم. »

 

254 41

کد N1888413

وبگردی