آفتاب

واکنش قائم مقام باشگاه پدیده به بازی با پرسپولیس در افتتاحیه لیگ

واکنش قائم مقام باشگاه پدیده به بازی با پرسپولیس در افتتاحیه لیگ

قائم مقام باشگاه پدیده از بازی برابر پرسپولیس در لیگ برتر در هفته نخست راضی است.

به گزارش ایلنا، مجتبی سرآسیایی با اشاره به قرعه کشی لیگ برتر هجدهم گفت:قرعه کشی مناسبی برای تیم ما بود هر چند، بازی آسان و ساده دیگر در لیگ برتر وجود ندارد،هر بازی حساسیت و شرایط خاص خودش را دارد.

وی افزود:امیدواریم با تمام مشکلات موجود تیمی را آماده ی مسابقات کنیم که مایه ی دلگرمی و افتخار مردم استان مخصوصا مجموعه ی بزرگ پدیده و سهامداران و هواداران فهیم خراسانی باشد.

سرآسیایی درباره اولین مصاف این تیم با پرسپولیس در لیگ هجدهم گفت: از این بابت که افتتاحیه لیگ در مشهد است خوشحالیم و مطمئن هستیم که اتفاقات خوبی برای ما رقم خواهد خورد.

وی افزود: به هر شکل پرسپولیس قهرمان دو دوره متوالی لیگ است و بازی مقابل این تیم در هفته اول رقابتها عیار مارا معلوم خواهد کرد. امیدوارم بازی خوبی از کار درآید و با حمایت تماشاگران مشهدی و لطف امام رضا (ع) بتوانیم نتیجه بگیریم.

قائم مقام باشگاه پدیده درباره روند انتخاب سرمربی جدید پدیده اظهار کرد: گزینه های مختلفی را در نظر داریم و قطعا در چند روز آینده سرمربی تیم را معرفی خواهیم کرد.

وی درباره جذب بازیکن برای این تیم نیز افزود: ما رایزنی خود را با برخی بازیکنان آغاز کردیم. مهمترین بحث مان نیز حفظ تعدادی از بازیکنان فصل پیش است که در این خصوص نیز با برخی نفرات توافق داشتیم. انشالله با تلفیقی از جوانان آینده دار و بازیکنان با تجربه ،متعصب و کاربلد راهی لیگ هجدهم خواهیم شد.

سرآسیایی اظهار کرد: مدیران مجموعه ی پدیده، اعضای هیات مدیره باشگاه و دیگر ارکان مدیریتی استان قطعا همه ی تلاششان را خواهند کرد تا پرچم فوتبال خراسان در سطح کشور بالا باشد.

وی افزود:قطعابرای کار بزرگ نگاه مثبت و کارشناسانه ی همه ی مدیران شهری و استانی را نیاز داریم.مطمئن باشید اگر این حمایت ها باشد،تیم خوبی را روانه مسابقات خواهیم کرد و پدیده متفاوتی در لیگ هجدهم خواهیم بود.

کد N1888405

وبگردی