آفتاب

هفته به هفته همراه با دوئل های جذاب لیگ برتر/ سه ماه تا فرا رسید فصل رویایی

هفته به هفته همراه با دوئل های جذاب لیگ برتر/ سه ماه تا فرا رسید فصل رویایی

قرعه کشی لیگ برتر در فصل جدید جذابیت های ویژه ای دارد.

به گزارش ایلنا، قرعه کشی هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر پنجشنبه شب در سالن راضی به انجام رسید و برنامه رقابت ها تا پایان فصل مشخص شد. در ادامه با نکات و تقابل های جذاب هر هفته تا پایان نیم فصل اول همراه شما خواهیم بود:

هفته اول:

همانطور که می دنید افتتاحیه لیگ برتر در مشهد بین دو تیم پدیده و پرسپولیس به انجام می رسد. هنوز مشخص نیست میزبان این دیدار کدام ورزشگاه خواهد بود اما ای کاش استادیوم زیبای امام رضا این دیدار را میزبانی کند. در همین هفته استقلال باید در ورزشگاه آزادی به دیدار خودروسازان برود. جدال مرتضی آقاخان با تیم سابق خود می تواند از نکات جذاب این هفته باشد و در نهایت رونمایی از نساجی مازندران برای اولین بار در لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

هفته دوم:

ذوب آهن و استقلال خیلی زود به پست هم خوردند. بدون شک اصفهانی ها می خواهند دو برد اخیر خود مقابل استقلال در این ورزشگاه را بازهم تکرار کنند و انتقام لیگ قهرمانان را هم از آنها بگیرند. در همین هفته جدال 4تیم پرهوادار و سرخپوش فوتبال ایران را خواهیم دید. تراکتور- نساجی و پرسپولیس - فولاد.

هفته سوم:

بدون تردید حساس ترین دیدار این هفته بین دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز خواهد بود. آبی پوشان تهرانی در ادامه بازی های دشوار ابتدای فصل خود بازهم در هفته سوم میزبان پرشورها هستند. آنها به تکرار برد 1-0 فصل قبل در این ورزشگاه می اندیشند. پرسپولیس هم به مصاف دیگر تیم خوزستانی یعنی استقلال این شهر می رود.

هفته چهارم:

دربی جذاب اصفهان در این هفته به انجام می رسد. امیر قلعه نویی باید رو در روی تیم سابق خود قرار بگیرد و بازیکنی چون کی روش استنلی هم چنین حسی را خواهد داشت. همچنین علی دایی به تبریز می رود تا در برابر هم زبان های خود قرار بگیرد و احتمالا بازهم شاهد نا مهربانی های آنها باشد.

هفته پنجم:

بازهم سپاهان در متن حساس ترین جدال هفته است. امیر قلعه نویی به مصاف دیگر تیم سابقش می رود. سپاهان و تراکتور همواره رابطه خوبی باهم داشته اند اما جدالشان در این هفته مملو از اتفاق و حادثه خواهد بود.

هفته ششم:

دربی تبریز در حالی به انجام می رسد که سرخابی ها باید مقابل تیمهای تازه صعود کرده قرار بگیرند. استقلال فصل قبل در همین هفته به تیم تازه صعود کرده پارس جم در ورزشگاه تختی جم 2-0 باخت و باید دید این بارهم چنین اتفاقی تکرار می شود یا خیر. پرسپولیس هم باید در خانه به مصاف تیم جواد نکونام برود.

هفته هفتم:

در این هفته تراکتورسازی باید رو در روی گربه سیاه سابقش قرار بگیرد. در همین هفته جدال جواد نکونام با تیم سابقش نیز سراسر هیجان خواهد بود. استقلال فصل قبل تقریبا در هیمن برهه بود که نساجی در جام حذفی شکست داد اما حالا باید در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف تیم سرخپوش مازندران برود.

هفته هشتم:

همه چز در این هفته در سایه دربی است. سرخابی ها چند روز بعد از بازی در لیگ قهرمانان به مصاف هم می روند. استقلال مانند سال قبل بازی رفت را میزبان است. آنها در هفته دهم فصل پیش با یک گل به پرسپولیس باختند.

هفته نهم:

رویارویی علی دایی و استقلال همواره جذاب بوده است. شاگردان شهریار فصل قبل به آبی ها نباختند. آنها دیدار رفت را با یک گل بردند و در جدال برگشت هم به تساوی 1-1 رسیدند. حال باید دید این بار هم شفر در برابر شهریار کم می آورد یا خیر. در دیگر دیدار حساس هم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان می رود. در هفته ششم فصل قبل تیم برانکو با یک گل به پیکان باخت و تنها شکست نیم فصل اول آنها رققم خورد.

هفته دهم:

یکی از جذاب ترین هفته های لیگ از راه رسید. استقلال در ورزشگاه آزادی و مقابل دیدگان هواداران خود به مثاف سپاهان و امیر قلعه نویی می رود. قلعه نویی فصل قبل دو بار با ذوب آهن به این ورزشگاه آمد و بدوم برد میدان را ترک کرد. همچنین تیمهای سایپا و پرسپولیس هم در ورزشگاه تختی به مصاف هم می روند. علی دایی می خواهد مانند آخرین بازی فصل قبل از پس برانکو و تیمش بربیاید. همچنین دربی استقلال و فولاد خوزستان هم در این هفته به انجام می رسد.

هفته یازدهم:

مصاف علی دایی و امیر قلعه نویی در قالب دو تیم سپاهان و سایپا. دو سرمربی که در فصل گذشته رقابت تنگاتنگی باهم داشتند ولی این بار مصافشان با حالتی متفاوت خواهد بود. پرسپولیس هم به مصاف گربه سیاه هر فصل خود یعنی ذوب آهن می رود.

هفته دوازدهم:

همه چیز تحت الشعاع دومین یمزبانی پیاپی سپاهان و دومین بازی پیاپی پرسپولیس مقابل تیمهای اصفهانی خواهد بود. بی تردید دو مدعی اصلی قهرمانی در لیگ هجدهم مقابل هم قرار می گیرند. جدال دوباره برانکو و قلعه نویی. پرسپولیس فصل قبل در این ورزشگاه مقابل سپاهان به تساوی دو بر دو رسید.

هفته سیزدهم:

سرخپوشان تهرانی در ادامه دیدارهای دشوار خود این بار در تهران میزبان تراکتورسازی خواهد بود. دو تیم پرشور تهرانی و تبریزی در آزادی به مصاف هم می روند. فصل قبل پرسپولیس با دو گل در تهران به برتری رسید و در تبریز هم با نتیجه 2-1 صاحب سه امتیاز شد. استقلال تهران هم باید در خوزستان به مصاف استقلال خوزستان برود. آبی پوشان خاطره خوبی از این بازی در غدیر ندارند؛ مصدومیت شدید پادوانی درهمین بازی در اخواز رخ داد.

هفته چهاردهم:

مهمترین بازی هفته و یکی از جذاب ترین دوئل ها بین دو تیم سرخپوش مازندران و گیلان. خیلی ها منتظر بودند جدال این دو تیم را در لیگ برتر ببینند و حالد این اتفاق در هفته یکی مانده به آخر رخ می دهد.

هفته پانزدهم:

در هفته پایانی همه بازی ها در اوج حساسیت است. استقلال باید در رشت به دیدار سپیدرودی برود که سال قبل در همین ورزشگاه مقابل آبی پوشان دو بر یک باخت و سپس شفر هدایت آبی ها را به عهده گرفت. پرسپولیس هم در ورزشگاه آزادی میزبان تیم پارس جنوبی است. مهدی تارتار بازهم باید مقابل تیم سابق خود صف آرایی کند. او هر دو جدال سال قبل را با گل هی دقایق پایانی از دست داد. محسن فروزان هم این فرصت را دارد تا بازهم مقابل رقیب قدیمی اش رو در رو شود.

کد N1888270

وبگردی