آفتاب

ورود دادستانی مرکز کهگیلویه و بویراحمد به حوزه صیانت از منابع آب

 ورود دادستانی مرکز کهگیلویه و بویراحمد به حوزه صیانت از منابع آب

با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست صیانت از منابع آب به منظور ارائه همکاری های لازم جهت جلوگیری از استفاده های غیرمجاز و کشت های پر مصرف برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مهرداد کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این نشست مقابله با بحران کم آبی را وظیفه همه مسئولان استان دانست و افزود: مسئولان ارشد استان باید بیشتر در این خصوص پای کار بوده و توجه بیشتری نسبت به صیانت از منابع آب داشته باشند تا دچار بحران بی آبی نشویم.

این مقام قضایی تصریح کرد: با افرادی که به دنبال تبعیض و رایزنی هستند به شدت برخورد خواهد شد؛ مسئولان نیز باید با تمام امکانات خود برای رفع تصرف حریم رودخانه ها و صیانت از منابع آب به کار گرفته و در این خصوص به خوبی عمل کنند.

مدعی العموم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان با تمام توان و استفاده از ظرفیت های قانونی از منابع آبی صیانت خواهد کرد، گفت: در این زمینه لازم است همه مسئولان استان پای کار بیایند و دیگران را نیز در این خصوص تشویق کنند.

وی افزود: مردم هم باید در این خصوص مشارکت داشته باشند و موارد مرتبط با صیانت از منابع آب را رعایت کنند.

کرمی در ادامه با بیان اینکه دستگاه قضایی نسبت به پر نمودن چاههــای غیرمجاز آمادگی لازم را دارد، اظهار کرد: در این زمینه دستگاه قضایی بدون تبعیض با همه ی متخلفان برخورد خواهد کرد و سنگ شکنی ها باید از بستر رودخانه ها برداشته شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان به مسئولانی که در این خصوص پای کار نیایند نیز هشدار داد و افزود: به عنوان مدعی العموم با مسئولانی که در خصوص حل بحران آب پای کار نیایند به شدت برخورد خواهیم کرد.

کد N1887806

وبگردی