آفتاب

اعلام انصراف ناگهانی حاجی بابایی از تریبون مجلس خلاف عرف بود/ امیدوارم برخی از پیام‌ انتخابات هیات رئیسه عبرت بگیرند

اعلام انصراف ناگهانی حاجی بابایی از تریبون مجلس خلاف عرف بود/ امیدوارم برخی از پیام‌ انتخابات هیات رئیسه عبرت بگیرند

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: حمیدرضا حاجی بابایی و فراکسیون اصولگرایی نسبت به مدیریت مجلس بسیار منتقد بودند اما اینکه چرا به طور ناگهانی تغییر موضع دادند جای سوال دارد، چراکه در بازی‌ها و میادین سیاسی این چرخش ناگهانی معنا و مفهومی ندارد.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص انتخابات امروز مجلس و البته ائتلاف نانوشته فراکسیون ولایی و مستقلین که منجر به انصراف حاجی بابایی به نفع علی لاریجانی شد، گفت: تا جایی که ما در جریان بودیم ، فراکسیون اصولگرایان هم قصد وزن‌کشی داشت و می‌خواست به نوعی وزن خود را در انتخابات تعیین کند.

تابش در خصوص چرخش ناگهانی حاجی بابایی به سمت ائتلاف و کناره‌گیری گفت: حمیدرضا حاجی بابایی و فراکسیون اصولگرایی نسبت به مدیریت مجلس بسیار منتقد بود اما اینکه چرا به طور ناگهانی تغییر موضع دادند جای سوال دارد، چراکه در بازی‌ها و میادین سیاسی این چرخش ناگهانی معنا و مفهومی ندارد.

عضو فراکسیون امید مجلس با انتقاد از اینکه نباید از تریبون مجلس که بازخورد گسترده‌ای در رسانه‌ها و افکار عمومی دارد این حرکات ناگهانی را انجام داد، تصریح کرد: به نظر من اینکه تصمیماتی خلاف عرف و قوانین سیاسی را از پشت تریبون مجلس و به این شکل به نمایش بگذاریم، نوعی هنجارشکنی است.

وی خاطرنشان کرد: فراکسیون اصولگرایی ترکیبی از چند طیف است ، تعدد فراکسیون ها در یک فراکسیون ایجاد مشکل کرده است. اما امیدواریم در پیشبرد برنامه‌های فراکسیونی که کمک به دولت است همه فراکسیون‌ها از جمله اصولگرایی موفق باشند. این رای و این انتخابات پیام‌های زیادی داشت که امیدوارم برخی عبرت بگیرند.

وی در پایان گفت: مهم‌ترین پیام این انتخابات تغییر در روش‌های مدیریتی و تجدید نظر در آنها بود. 

کد N1887769

وبگردی