آفتاب

آزمون: تیم ملی به هماهنگی بیشتری نیاز دارد/ کاش با یونان بازی کنیم!

آزمون: تیم ملی به هماهنگی بیشتری نیاز دارد/ کاش با یونان بازی کنیم!

مهاجم تیم ملی در خصوص دیدار با تیم ملی ترکیه گفت: ترکیه یک تیم اروپایی است که بازیکنان خوب زیادی دارد. امکانات فوتبال این کشور واقعاً خوب است به طوری که خیلی از تیم‌های دنیا در ترکیه اردو می‌زنند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: سردار آزمون مقابل ترکیه پرتلاش اما ناکام بود. در صحنه‌ای که به نظر می‌رسید او دروازه میزبان را باز کرده، داور ازبکستانی اعلام خطا کرد. بعد از این بازی با مهاجم باآتیه تیم ملی گفت‌وگو کردیم. بخوانید:

ابتدا درباره صحنه‌ای صحبت کنیم که داور گل شما را خطا اعلام کرد، تصمیمش درست بود؟
بله، من روی دروازه‌بان ترکیه خطا انجام دادم و تصمیم داور درست بود.

تیم ملی عملکرد خیلی خوشبینانه‌ای نداشت، چرا؟
ماه‌ها بود همه نفرات کنار هم بازی نکرده بودند و در دوره آماده‌سازی هستیم. نیاز به آمادگی بیشتری داریم. مسلماً با تمرینات بیشتر کنار هم و گذر زمان بچه‌ها هماهنگ‌تر می‌شوند. امیدوارم بازی با یونان لغو نشود چون نیاز داریم قبل از جام جهانی چنین مسابقه دوستانه‌ای داشته باشیم. مسلماً در بازی تدارکاتی بعدی عملکرد تیم ملی بهتر از بازی با ترکیه خواهد بود. در این مقطع تیم ملی نیاز به اتحاد کامل دارد، بازیکنان و مربیان ارتباط بسیار خوبی دارند و به همین دلیل می‌توان به آینده خوش‌بین بود.

ترکیه را چطور تیمی دیدی؟
ترکیه یک تیم اروپایی است که بازیکنان خوب زیادی دارد. امکانات فوتبال این کشور واقعاً خوب است به طوری که خیلی از تیم‌های دنیا در ترکیه اردو می‌زنند. تعداد زیادی کمپ تمرینی با امکانات لازم، ورزشگاه‌های استاندارد و شرایط مطلوب آب‌وهوایی باعث شده تیم‌ها ترکیه را برای تمرینات آماده‌سازی انتخاب کنند. ما هم در این مدت تمرینات خوبی در این کشور انجام دادیم. ولی درباره مسابقه می‌توانم بگویم می‌توانستیم با کسب نتیجه تساوی از میدان خارج شویم. قبول دارم یک سر فوتبال برد و یک سر آن باخت است اما میانه این دو، مساوی هم وجود دارد.

بازیکنان ما قدر موقعیت‌ها را می‌دانند اما به هر دلیل ضربات آخر را همیشه خوب نمی‌زنیم و فرصت‌ها از دست می‌روند.
این‌جور نیست که اگر در یک بازی مهاجمان گل نزنند پس بد بازی کرده‌اند. من به عنوان یک مهاجم دنبال موفقیت تیمم و گل زدن هستم. تلاشم را می‌کنم در شرایط گل‌زنی قرار بگیرم و قدر موقعیت را بدانم. در حال حاضر هم می‌گویم کاش بازی با یونان لغو نشود چون به این مسابقه برای آمادگی و هماهنگی بیشتر نیاز داریم.

می‌توانی از الان احساس خودت را درباره بازی‌هایمان در جام جهانی بگویی؟
بهترین تیم‌های دنیا در جام جهانی شرکت می‌کنند. در گروه ما هم مراکش، اسپانیا و پرتغال تیم‌های خیلی خوبی هستند. بی‌هدف و بی‌انگیزه نیستیم. من به عنوان یک بازیکن قول می‌دهم تمام توان و تلاشم را برای موفقیت تیم کشورم به کار بگیرم تا ببینیم چه خواهد شد.

آینده‌ات با روبین‌کازان به کجا می‌انجامد، آیا پیشنهاد خوبی برایت رسیده که بخواهی تیم جدیدی انتخاب کنی؟
در حال حاضر واقعاً تمام فکر و تمرکزم معطوف به جام جهانی است.

در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا به عنوان یک رئالی در عکس دسته جمعی هواداران رئال حاضر نشدی.
الان در فضای ملی قرار دارم و درست نیست در مورد باشگاه‌ها و علایق شخصی حرف بزنم.

43503

کد N1887674

وبگردی