آفتاب

سپاهان، شعبه دوم استیل آذین

سپاهان، شعبه دوم استیل آذین

قلعه‌نویی در سپاهان با وجود ترافیک در خط حمله، علاقه عجیبی به جذب مهاجم دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان با قطعی کردن سجاد شهباززاده قدم بعدی خود در نقل و انتقالات را هم برداشت. شهباززاده که سابقه کار با قلعه نویی در استقلال را دارد، پس از پیام نیازمند، کی روش استنلی، ابراهیم صالحی و محمد ایران پوریان، پنجمین خرید امسال طلایی پوشان است.

شهباززاده که سال گذشته به قطر رفت و با مشکلات ناشی از بستن قرارداد دچار محرومیت از بازی شد، سهمیه لیگ برتری سپاهان محسوب نمی‌شود اما قلعه نویی برای خرید از لیگ تنها دو جای خالی دیگر دارد. قلعه نویی که پس از پایان کارش در ذوب، مجددا سرمربی گری سپاهان را برعهده گرفت، علیرغم ضعف سال گذشته تیمش در فاز دفاعی، هنوز برای تقویت این خط نیاز به بازیکنان جدید دارد.

درحالی که زمزمه‌های خرید چند بازیکن از جمله خالد شفیعی و موسی کولیبالی از سپاهان به گوش می‌رسید، تا کنون طلایی پوشان بیشتر به خرید مهاجم علاقه نشان داده‌اند و از این حیث به استیل آذین سال‌های پیش که تمامی هزینه‌های گزاف خود در نقل و انتقالات را به خرید عناصر هجومی اختصاص داده بود شبیه شده اند.

با این اوصاف، گزینه اصلی قلعه نویی برای دفاع وسط یا یکی از دو جای خالی باقی مانده او از سهمیه لیگ برتر خواهد بود و یا یک بازیکن خارجی نیاز او را برآورده می‌کند.

کد N1887537

وبگردی