آفتاب

شکایت از صفحه‌های جعلی فضا مجازی به پلیس فتا/ خبر پذیرش اعاده دادرسی محمد ثلاث صحت ندارد

شکایت از صفحه‌های جعلی فضا مجازی به پلیس فتا/ خبر پذیرش اعاده دادرسی محمد ثلاث صحت ندارد

وکیل محمد ثلاث متهم حادثه گلستان هفتم در خصوص پذیرفته شدن اعاده دادرسی موکل خود گفت: خیر چنین خبری صحت ندارد و تازه پرونده موکلم تعیین شعبه شده است.

زینب طاهری در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره پذیرفته شدن ادعاده دادرسی به پرونده محمدثلاث در دیوان عالی کشور گفت: خیر چنین خبری صحت ندارد و تازه پرونده موکلم تعیین شعبه شده است.

این وکیل دادگستری در خصوص شکایت از کسانی به نام وی در فضای مجازی فعالیت می کنند گفت: کلیه مصاحبه های داخلی و خارجی که به نقل از این جانب در فضای مجازی منتشر شده است را قویا تکذیب می کنم، افرادی این موضوع را مدیریت می کنند تا به حیثیت حرفه ای و کاری مت آسیب بزنند.

وی ادامه داد: از طریق مراجع قضایی شکایتی را مطرح کرده ام و به جد پیگیر این موضوع هستم. ایمیل من هک شده است از تمامی کسانی که به نام کانال تلگرامی راه اندازی کرده اند و یا با اسم در توئیتر فعالیت می کنند شکایت شده که پرونده در پلیس فتا بازگشایی شده است .

طاهری در تصیح خبری که از او نقل می شود مبنی بر این که از بازپرس شعبه دوم شکایت شده است برای فیلترینگ تلگرام نیز گفت: ما بازپرس شکایت نکرده ایم بلکه به قرار صادره ای که شده اعتراض داشته ایم که در حال پیگیری است.

کد N1886795

وبگردی