آفتاب

خلاصه بازی فرانسه و ایتالیا | پیروزی 3-1 فرانسه؛ نتیجه بازی دوستانه در برابر ایتالیا +فیلم

خلاصه بازی فرانسه و ایتالیا | پیروزی 3-1 فرانسه؛ نتیجه بازی دوستانه در برابر ایتالیا +فیلم

خلاصه فرانسه ایتالیا | بازی دوستانه فرانسه و ایتالیا شب گذشته با نتیجه 3-1 به سود فرانسه به پایان رسید. گل های بازی ایتالیا و فرانسه را ساموئل اومتیتی، آنتوان گریزمان، و دمبله برای فرانسه و بونوچی برای ایتالیا به ثمر رساندند. بازیکنان فرانسه که خود را برای جام جهانی 2018 روسیه آماده می کنند، در بازی دیشب درخشش چشمگیری از خود نشان دادند. خلاصه بازی فرانسه ایتالیا را در ادامه ببینید...


خلاصه بازی ایتالیا فرانسه




گزارش بازی فرانسه و ایتالیا


تیم ملی فرانسه در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 3-1 ایتالیا را شکست بدهد.
شاگردان دیدیه دشان که برای رقابت های جام جهانی 2018 آماده می شوند، امشب در دیداری جذاب و تماشایی موفق شدند ایتالیا را شکست بدهند.
فرانسه بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 8 دقیقه از بازی سپری شده بود که ساموئل اومتیتی گل اول بازی را به ثمر رساند. روی یک ارسال به محوطه جریمه ایتالیا بود که ضربه اول را کیلیان امباپه زد اما سیریگو توپ را از روی خط برگشت داد اما توپ برگشتی را اومتیتی به راحتی وارد دروازه کرد.
حملات تیم میزبان ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 29 توانستند به گل دوم برسند. هرناندز که با یک نفوذ خوب وارد محوطه جریمه ایتالیا شده بود، توسط ماندراگورا با خطا متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. آنتوان گریزمان پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.
بعد از این گل بازیکنان ایتالیا از لاک دفاعی خارج شدند و خیلی زود یکی از گل های خورده را جبران کردند. روی یک ضربه آزاد بود که ضربه محکم بالوتلی را لوریس دفع کرد و توپ برگشتی را بونوچی وارد دروازه کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول تلاش بازیکنان دو تیم برای زدن گل های بعدی ثمری نداشت و نیمه اول با برتری 2-1 میزبان به پایان رسید.
نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت خوب روی دروازه هم ایجاد کردند. ابتدا این ایتالیا بود که می توانست توسط بالوتلی به گل برسد اما ضربه او را لوریس دفع کرد.
پس از آن فرانسوی ها صاحب یک موقعیت خوب شدند ولی ضربه دمبله به شکل خطرناکی از بالای دروازه ایتالیا به بیرون رفت.
حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 63، این فرانسه بود که به گل سوم رسید. دمبله که روی تعلل مدافعان ایتالیا، پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه فنی و دقیق، توپ را از بالای سر سیریگو، وارد دروازه ایتالیا کرد.
بعد از این گل فشار حملات ایتالیا بیشتر شد و این تیم دو موقعیت خوب برای گلزنی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند.
در دقایق پایانی بار دیگر بازی متعادل شد و هر دو تیم فرصت هایی برای باز کردن دروازه داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با برتری 3-1 فرانسه به پایان رسید.


کد N1886287

وبگردی