آفتاب

دستگیری۲ تیم تروریستی در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

دستگیری۲ تیم تروریستی در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران از دستگیری ۲ تیم تروریستی که قصد ایجاد خرابکاری در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) داشتند، خبر داد.


سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اواخر سال گذشته قرارگاه شهید فهمیده درصدد ایجاد هماهنگی های لازم برای برگزاری هر چه بهتر بیست و نهمین مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) برآمد.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ هم با ۱۸ کمیته فعال و ۱۹ دستگاه دولتی و وزارتخانه ها توانستیم قرارگاه را شکل بدهیم و نیازمندی های برگزاری هر چه بهتر مراسم را تبیین کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران ادامه داد: امروز در روز های نزدیک به مراسم ارتحال امام راحل به جرات می توانیم بگوییم همه هماهنگی ها برای حضور هر چه بهتر زائران صورت گرفته است.

یزدی تاکید کرد: زائران ما به کمیته ها و راهنمای های ماموران اعتماد کنند تا بتوانیم با همدلی و همراهی مراسم را بهتر برگزار کنیم‌.

وی تصریح کرد: از نظر امنیتی نیز تیم هایی از لب مرز تا داخل حرم موضوعات امنیتی را بررسی می کنند و نگران مسائل امنیتی نیستیم؛ اما می دانیم که خباثت دشمنان حد و مرزی ندارد و براین اساس همه آمادگی های امنیتی و دفاعی را ایجاد کردیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران با اشاره اینکه اقداماتی خوبی در زمینه افطار و پذیرایی انجام شده است، گفت: سال گذشته با مشکلاتی در این زمینه پذیرایی مواجه بودیم و توزیع نامناسبی صورت گرفت اما امسال توزیع به شکل بهتری انجام می شود.

یزدی تصریح کرد: در زمینه کمیته بهداشت، راهنمایی و... دوستان دقت فراوانی دارند و از زائران درخواست می کنم به توصیه های ماموران نیروی انتظامی به ویژه ماموران راهور توجه کافی داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه آیا در آستانه برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تیم هایی دستگیر شده اند که قصد خرابکاری در این مراسم را داشته باشند، اضافه کرد: دو تیم تروریستی را دستگیر کردیم که می‌خواستند ناامنی ایجاد کنند؛ ولی فکر می کنیم که دشمنان می دانند که آمادگی‌هایمان در چه حدی است و با سیلی محکمی جلوی آنها گرفته می شود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تاکید کرد: به مردم اطمینان می دهم که نگرانی وجود ندارد و همه مسائل امنیتی را با تجمیع کارهایی که انجام دادیم، کنترل می کنیم.

یزدی در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان درباره تعداد زائرانی که در این مراسم شرکت می کنند، افزود: پیش بینی ما این است که امسال هم حضور زائران همچون سال‌های گذشته پرشور و گسترده خواهد بود اما چون در ماه مبارک رمضان قرار داریم، مردم از راه های دور بعضا نمی توانند، حضور یابند.

وی خاطر نشان کرد: پیش بینی مان این است بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر در این مراسم شرکت می کنند‌.

2323

کد N1886273

وبگردی