آفتاب

مردم از نیم بها بودن بلیت فیلم ها در سینماها بی اطلاع هستند

مردم از نیم بها بودن بلیت فیلم ها در سینماها بی اطلاع هستند

سید مسعود اطیابی معتقد است : بهترین تبلیغ برای فیلم ها خود مردم هستند زیرا با دیدن فیلم های خوب دیدن آن را به دیگران توصیه می کنند.

به گزارش  ایلنا، کارگردان فیلم «تگزاس» گفت: با توجه به نیم بها بودن بلیت سینما در ماه مبارک رمضان این انتظار می‌رود که تعداد مخاطبان بیشتر از میزان فروش فیلم‌ها شود زیرا تجربه از قبل هم نشان می‌دهد که در روزهای سه شنبه که بلیت فیلم‌ها نیم بهاست استقبال مخاطب زیاد است.

سید مسعود اطیابی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان از ظرفیت کامل استفاده نمی‌شود اغلب فیلم‌ها نیم بها هستند و تنها یک یا دو سانس بعد از افطار بهای بلیت فیلم‌ها کامل است.

وی با بیان اینکه تبلیغات کافی نیست، بیان کرد: بسیاری از خانواده نمی‌دانند بهای بلیت در ماه مبارک نیم بها است شاید اگر بدانند استقبال خیلی بیشتر شود بنابراین نیاز به اطلاع رسانی بیشتری است.

اطیابی با بیان اینکه فیلمش تیزر تلویزیونی ندارد، گفت: سازمان سینمایی باید تدبیری بیاندیشد تا همه فیلم‌ها تیزر تلویزیونی یکسانی داشته باشند. اینطور نباید که یک فیلم چند تیزر تلویزیونی و فیلمی دیگری هیچ تیزری نداشته باشد.

وی با بیان اینکه از فروش فیلم خود راضی است، گفت: تبلیغ فیلم «تگزاس» خود مردم هستند زیرا بنده شاهد بودم که در گیشه ها مردم اول درخواست کننده دیدن فیلم تگزاس هستند و بعد فیلم های دیگر اما متاسفانه تعداد سانس های فیلم در سینماها کم است. به عنوان مثال، در سینما آزادی بعد از افطار سانس نداریم درحالیکه اگر داشته باشیم با توجه به درخواست بالای مخاطب برای دیدن فیلم فکر می کنم فروش بالایی داشته باشیم.

اطیابی با بیان اینکه مردم قدرت تشخیص خوبی دارند، گفت: بهترین تبلیغ برای فیلم «تگزاس» مردم و خانواده های مومن هستند و این مهمترین ویژگی فیلم ما است.

وی با بیان اینکه مردم به سمت فیلم های خوب می روند، گفت: فرق تگزاس با فیلم های دیگر این است که هیچ تبلیغی نداشت و بدون تیزر خودش را نشان داد و فروش خوبی هم داشته است.یکی دیگر از عوامل استقبال مردم از فیلم ها تنوع ژانری خوبی است که امسال در اکران قرار داده شد.

تهیه کننده فیلم«تگزاس» یادآور شد: اکثر مردم از نیم بها بودن بلیت فیلم ها در سینما ها بی اطلاع هستند باید تدابیری اندیشه شود تا همه آنها آگاه شوند زیرا تلویزیون برنامه های مناسبی برای ماه مبارک رمضان ندارد و مردم دوست دارند بیشتر بیرون بروند و دیدن فیلم های سینما می تواند جایگزین خوبی برای سریال ها و برنامه های تلویزیونی باشد.

وی ادامه داد: مهمترین عامل در فروش خوب امسال فیلم ها و افزایش مخاطب فیلم های سینما ، تنوع ژانری است که در سبد اکران قرار داده شده است.

 

کد N1886029

وبگردی