آفتاب

بررسی معضلات بی‌خانمان‌های لاتینی در خیابان‌های لس‌آنجلس

بررسی معضلات بی‌خانمان‌های لاتینی در خیابان‌های لس‌آنجلس

برنامه «نظر شما چیست؟» هیسپان تی وی، با رویکردی کاملاً مردمی این هفته به سراغ لاتینی‌های بی‌خانمان در شهر لس‌آنجلس آمریکا رفته تا معضلات و مشکلات آنها را به تصویر کشد.

به گزارش ایلنا، برنامه «نظر شما چیست؟» (Que Opinas?) در این قسمت، به موضوع افراد بی‌خانمان و بی‌سرپناهی که در خیابان‌های لس‌آنجلس زندگی می‌کنند، پرداخته و سعی کرده به‌طور شفاف نظر مردم را در این خصوص جویا شود.

هر هفته، خبرنگار – مجری برنامه با موضوعی اقتصادی- سیاسی و یا اجتماعی به میان مردم در کوچه و خیابان رفته و سؤالات خود را درباره موضوع برنامه از مردم آن شهر می‌پرسد و در نهایت این برنامه را در قالب 5 تا 6 گزارش مردمی آماده پخش می‌کند.

 بحران بی‌سابقه بی‌خانمانی در لس‌آنجلس نشان می‌دهد که بیش از 57000 نفر بدون سقف و سرپناه در این شهر زندگی می‌کنند و در این میان بیش از 19000 نفر آنها از مردم آمریکای لاتین‌اند.

اداره خدمات بی‌خانمان لس‌آنجلس (LAHSA) براساس آمار و گزارش خود نشان داد که در سال 2016، در شهر لس‌آنجلس 46.874 نفر بی‌خانمان وجود داشته که در حال حاضر 23٪ افزایش یافته است اما نگرانی این است که این آمار در میان جمعیت مردم لاتین بیش از 63 درصد افزایش یافته است. برای مقابله با این بحران شهر لس‌آنجلس با 84 شهر برای ارائه خدمات پشتیبانی به افراد بی‌خانمان که از طریق کوپن‌های دولتی خانه اجاره کرده‌اند، مشارکت می‌کند.

کد N1884753

وبگردی