آفتاب

مرحله استانی مناظرات دانشجویی زنجان فینالیست‌های خود را شناخت

مرحله استانی مناظرات دانشجویی زنجان فینالیست‌های خود را شناخت

با برگزاری رقابت‌های دور استانی مرحله نیمه‌نهایی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در زنجان، چهره تیم‌های راه یافته به دیدار فینال این دوره از رقابت‌ها مشخص شد.

به گزارش ایسنا، مرحله نیمه‌نهایی مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در زنجان با حضور چهار تیم راه‌یافته به این مرحله برگزار و در پایان این مسابقات، چهره تیم‌های راه‌یافته به دیدار پایانی مشخص شد و تیم‌های بازنده نیز باید دیدارهای مرحله رده‌بندی را برگزار کنند.

در اولین دیدار مرحله نیمه‌نهایی این دوره از رقابت‌ها، تیم‌های بیداری اندیشه و بینش هر دو از پردیس شهید بهشتی با گزاره «پذیرش منشور حقوق بشر از سوی کشورها نتوانسته در جهت کاهش نقض حقوق انسان‌ها موثر واقع شود» به مصاف هم رفتند که تیم بیداری اندیشه توانست با کسب بیشترین امتیازات لازم، به‌عنوان اولین تیم راهی دیدار فینال شد.

در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات نیز دو تیم شهید بهشتی از دانشگاه زنجان و ایرانمهر از دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان با گزاره «ریشه مفاسد اقتصادی در ساختار اداری کشور است» با هم رو در رو شدند که در پایان این مناظره، تیم ایرانمهر توانست بار دیگر راه صعود را در پیش گرفته و این‌بار با کسب بیشترین امتیاز، راهی دیدار پایانی این دوره از مسابقات شود.

دیدار فینال و رده‌بندی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، بعد از ظهر فردا (یکشنبه 6 خردادماه) در سالن اجتماعات شهید نوری مجتمع جهاددانشگاهی زنجان برگزار خواهد شد و برندگان به مسابقات کشوری مناطرات دانشجویی راه می‌یابند.

انتهای پیام

کد N1884630

وبگردی