آفتاب

کمیته امداد باید زمینه کار، تحصیل و زندگی راحت را برای ایتام فراهم کند

کمیته امداد باید زمینه کار، تحصیل و زندگی راحت را برای ایتام فراهم کند

لاریجانی گفت:کمیته امداد باید زمینه کار، تحصیل و زندگی راحت را برای ایتام تحت پوشش خود فراهم کند.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی که به قم سفر کرده است، شامگاه دیروز در افطاری ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم گفت: برگزاری اینگونه مراسم‌‌ها سبب نزدیک شدن دل‌ها شده و درک شرایط برای همه ساده‌‌‌تر می‌‌‌شود.

وی خطاب به ایتام حاضر در این مراسم گفت: شما افتخار کشور هستید و من از کمیته امداد امام خمینی (ره) تشکر می‌‌‌‌کنم زیرا زمینه مساعد برای پییشرفت شما را فراهم کرده است.

رئیس قوه مقننه افزود: همه شما نور چشم ما هستید و باید زمینه کار، تحصیل و زندگی راحت برای شما فراهم شود که این موضوعات جزو وظایف بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

لاریجانی با بیان اینکه کمیته امداد بعد از انقلاب اسلامی ابتکارات خوبی را برای فراهم کردن زمینه رشد افراد تحت پوشش ایجاد کرده است، تصریح کرد: کمک به نیازمندان با سیستم کمیته امداد سبب شده تا افراد زیادی به همنوعان خود کمک کنند. اکنون کمیته امداد روشی خوبی را برای جذب مشارکت‌‌‌ها جهت کمک به نیازمندان در پیش گرفته است.

وی افزود: در شرایط فعلی ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌‌‌توانند با تمرکز بر آینده زمینه‌‌های رشد خود را پیدا کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب دلسوزانه دغدغه شما را دارند و مسئولان نظام نیز تلاش می‌‌‌کنند تا شما زندگی راحتی داشته باشید

کد N1883948

وبگردی