آفتاب

وراتی خرید خوبی برای آرسنال خواهد بود

وراتی خرید خوبی برای آرسنال خواهد بود

مدافع سابق آرسنال می‌گوید اونای امری باید برای مقابله با ترس در آرسنال آغاز به کار کند و خرید مارکو وراتی از پاری سن ژرمن می‌تواند قدم اول در این رابطه باشد.

به گزارش ایلنا، اونای امری به تازگی جانشین آرسن ونگر شده و با قراردادی دوساله هدایت آرسنال را عهده دار شده است. مارکو وراتی هافبک پاری سن ژرمن که مورد تایید امری است از نظر مارتین کیون او گزینه مناسبی است که می‌تواند به لیست تابستانی توپچی‌ها اضافه شود.

بازیکن اسبق آرسنال در گفت و گو با دیلی میل گفت: امیدوارم امری این تیم را به یک قهرمان واقعی و باورنکردنی تبدیل کند. آرسنال به مدت 22 سال با ونگر همکاری کرد و اکنون با وجود باشگاه‌های شهر منچستر رقابت شدید است. اگر امری از عناصر به کار بگیرد می‌تواند حداقل لیگ برتر را به چالش بکشد. طرفداران تیم می‌خواهند که مبارزه کند و جنگجو باشد.

کیون در ادامه این مصاحبه افزود: امری نیاز دارد تا یک بازیکن مانند مارکو وراتی که در پاری سن ژرمن او را مدیریت می‌کرد، به آرسنال بیاورد تا این ویژگی‌‌ها را در خط میانی به وجود آورد. من علاقه داشتم یکی از بازیکنان سابق این باشگاه را به عنوان سرمربی جدید ببینم اما انتخاب پاتریک ویرا یا مایکل آرتتا یک جهش بزرگ در اعتماد خواهد بود با وجود اینکه آنها در اروپا سرمربی نبوده‌اند.

کد N1883914

وبگردی