آفتاب
رضا گوران در گفتگو با مهر:

آماده ساخت اولین فیلم سینمایی‌ام هستم/ سه بار بازنویسی فیلمنامه

آماده ساخت اولین فیلم سینمایی‌ام هستم/ سه بار بازنویسی فیلمنامه

رضا گوران با اشاره به اینکه برای دریافت پروانه ساخت اولین اثر سینمایی خود اقدام کرده است اعلام کرد فیلمنامه این پروژه سه بار بازنویسی شده است.

رضا گوران کارگردان تئاتر که به زودی اولین اثر سینمایی خود را به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی جلوی دوربین می برد به خبرنگار مهر گفت: به تازگی برای ساخت اولین اثر سینمایی ام اقدام کرده ام و امیدوارم هرچه سریعتر پروانه ساخت صادر شود تا فیلم را جلوی دوربین ببریم.

وی اضافه کرد: نگارش فیلمنامه به صورت پراکنده هشت ماه طول کشید و بعد از این سه بار بازنویسی شد ولی با توجه به حساسیتی که دارم باز هم تغییرات جزیی در فیلمنامه انجام می شود.

این کارگردان تئاتر با اشاره به داستان فیلمنامه توضیح داد: این متن رویکردی اجتماعی به جامعه دارد و سعی کرده ام بی تفاوت از کنار مسایل اجتماع نگذرم.

کارگردان نمایش «یرما» در بخش دیگر صحبت هایش گفت: زمانی که تئاتر کار می کردم عده ای می گفتند چرا کارهای تو شبیه تئاتر نیست و بیشتر شبیه سینما است، اما حالا که فیلم سینمایی می سازم ممکن است بگویند که چرا شبیه سینما نیست و شبیه تئاتر است. من به فضاسازی، اتمسفر و ضرب آهنگ خاص در یک اثر دراماتیک معتقدم که هرکدام را با مولفه ها و تکنیک های خاص خود در سینما و تئاتر دنبال می کنم.

گوران در پایان گفت: این پروژه قرار است در تهران فیلمبرداری شود، اما داستان آن می تواند در هر نقطه ای از جهان رخ دهد.

کد N1883513

وبگردی