آفتاب

ناواس چگونه سنگربان رئال مادرید شد؟

ناواس چگونه سنگربان رئال مادرید شد؟

سنگربان موفق تیم ملی کاستاریکا و رئال مادرید داستان موفقیتش را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، از تابستان گذشته شایعات زیادی درباره آینده ناواس در رئال مادرید مطرح شده و هنوز هم از داوید دخیا و تیبو کورتوا به عنوان جانشینان این سنگربان در پایتخت اسپانیا یاد می‌شود. کیلور ناواس در برنامه El Transistor Onda Ceroگفت: این برای من روشن است که در باشگاه رئال مادرید آنها با من خوشحال هستند و آنها را باور دارم. 

سنگربان رئال مادرید درخصوص فینال لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی با لیورپول اظهار داشت: ما احساس نمی‌کنیم که مورد علاقه باشیم. ما آگاه هستیم که یک رقیب بزرگ را در فینال پیش رو داریم و توانایی بالایی داریم اما وارد شدن به زمین و برتن کردن پیراهن دلیلی بر برنده بازی بودن نیست.

دروازه بان تیم ملی کاستاریکا به تازگی فیلم زندگی‌اش را اکران کرده و در این باره می‌گوید: من هیچ مشکلی درباره صحبت کردن مذهبم در داخل و خارج زمین مسابقه ندارم. من معمولا با همسرم دعا می‌کنم و تمام خواسته‌هایمان را به خدا واگذار کرده‌ایم. فیلم زندگی من(مرد ایمان) پیامی دارد: همه کسانی که به خدا ایمان آورده‌اند، به رویاهای خود دست پیدا می‌کنند. این بخشی از زندگی من بود، از زمانی که کودک بودم و می‌خواهم پیامی را از کودک فروتن کاستاریکایی ارسال کنم که با کمک خدا به عنوان دروازه بان رئال مادرید انتخاب شد.

کد N1883443

وبگردی