آفتاب

آغاز به کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی/ سخنرانی سرلشکر باقری به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر

آغاز به کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی/ سخنرانی سرلشکر باقری به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر

وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به سئوال نمایندگان به صحن می آید

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، مجلس شورای اسلامی راس ساعت ۹ و ۱۲ دقیقه به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۱۹۵ نفر از نمایندگان آغاز به کار کرد.

گفتنی است در این جلسه سخنرانی سرلشکر باقری به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر اولین دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

هم چنین گزارش کمیسیون اجتماعی در خصوص طرح یک فوریتی اصلاح قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد.

علاوه براین بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی و گزارش شور دوم کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس در مورد طرح‌الحاق‌موادی به قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.

هم چنین نمایندگان مجلس در روز چهارشنبه صحن علنی مجلس به بررسی گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از منابع و مصارف‌ و نظام مدیریت شرکت های فرهنگی- ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در۱۰ سال گذشته خواهند پرداخت.

در صحن علنی امروز مجلس نمایندگان گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل(۴۴) قانون اساسی در مورد نحوه اجرای قانون « نحوه پیگیری تحقق سیاست های کلی‌اقتصاد مقاومتی و گزارش کمیسیون انرژی در مورد نحوه اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی را پیگیری خواهند کرد.

در نهایت نیز سؤال  روح اله بابایی‌صالح نماینده  بوئین زهرا و آوج از وزیر آموزش و پرورش در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد

کد N1882837

وبگردی