آفتاب

نقش مهم آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در توانمندسازی مهارتی کارگران برای تولید کالای ایرانی

نقش مهم آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در توانمندسازی مهارتی کارگران برای تولید کالای ایرانی

آیت‌ا... دری نجف‌‌آبادی گفت:‌ بیکاری یکی از مهمترین مشکلات جامعه امروزی است و مهارت‌آموزی از ارکان اصلی برای رفع این مشکل به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در توانمندسازی مهارتی کارگران در تولید کالای ایرانی دارد.

آیت ا... دری نجف آبادی در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی بر نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زندگی فردی و اجتماعی مردم و انجام اقدامات لازم برای توسعه و بروزرسانی امکانات در این حوزه تاکید کرد و افزود: بیکاری یکی از مهمترین مشکلات جامعه امروزی است و مهارت‌آموزی از ارکان اصلی برای رفع این مشکل به شمار می‌رود.

وی با اشاره به نامگذاری سال 97 به نام «حمایت از کالای ایرانی» تصریح کرد: فرصت خوبی است تا ظرفیت‌های لازم برای توانمندسازی مهارتی کارگران به کار گرفته شود که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش به‌سزایی در این عرصه دارد.

همچنین شاه محمدی، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی بر توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ضرورت فراگیری فرهنگ مهارت‌آموزی تاکید کرد و از آمادگی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی برای ارائه خدمات آموزشی به طلاب حوزه‌های علوم دینی خبر داد.

کد N1882471

وبگردی