آفتاب

نباید حق دیده‌شدن از بیلیارد بانوان گرفته شود

نباید حق دیده‌شدن از بیلیارد بانوان گرفته شود

کاپیتان تیم ملی اسنوکر بانوان کشورمان در مورد مشکلات این رشته صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، اکرم محمدی تنها بازیکن بیلیارد باز ایران در بخش اسنوکر که توانست در مسابقات آسیایی امارات مقام سوم قهرمانی را کسب نماید، گفت: خدا را شکر بعد از کسب مقام سوم قهرمانی آسیا فرصت برای حضور بانوان در مسابقات بیلیارد بهتر شده و امیدواریم این فضا روز به روز بهتر هم بشود.

وی در ادامه سخنان خود در پاسخ به این سوال که در آینده نزدیک چه مسابقاتی در پیش است، گفت: حدود دو ماه دیگر تیم ملی بانوان در مسابقات جهانی مصر شرکت خواهد نمود که ان شالله بعد از برگزاری مسابقات انتخابی و اردو های تیم ملی، نفرات منتخب به این مسابقات اعزام می شوند.

کاپیتان تیم ملی اسنوکر بانوان در ادامه افزود: یکی از مشکلات پیش روی این رشته ورزشی نبود حامیان مالی می باشد که امیدواریم با تدابیر آقای اسکندری ریاست محترم فدراسیون و کمک های صدا وسیما و دیگر رسانه ها در معرفی و پخش این بازیها، شرایط ورود حامیان مالی فراهم  گردد.

اکرم محمدی در ادامه در خصوص برخی دیگر از مشکلات این ورزش گفت: یکی دیگر از مشکلات این ورزش در بخش بانوان، نبود باشگاه های تخصصی برای خانم ها می باشد و این می تواند افراد حاضر در این رشته را محدود نموده و در نتیجه خروجی کار برای انتخاب نفرات مستعد و پرورش بازیکنان با مشکل مواجه می شود که امیدواریم در این خصوص نیز چاره ای اندیشیده شود.

قهرمان بازی های آسیایی امارات در ادامه از حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز تشکر نمود و ابراز امیدواری نمود که در استان البرز توجه بیشتری به این ورزش بشود، چرا که استعدادهای خوبی در آن جا وجود دارد و با اندک توجهی می توانند نتایج خوبی هم کسب نمایند.

وی که از سال 92 تا به حال عضو تیم ملی اسنوکر بانوان ایران می باشد، در پایان سخنان خود ابراز امیدواری نمود که این رشته زیبا بتواند جایی برای پخش این ورزش زیبا در صدا وسیما و برنامه های ورزشی پیدا شود، چرا که اسپانسرها زمانی ورود می‌کنند که ببینند دیده می‌شوند و این حق طبیعی ورزشکاران این رشته ورزشی می‌باشد که از این شرایط بهره‌مند شوند و نباید این حق از آنها گرفته شود.

کد N1882316

وبگردی