آفتاب

طرح ترافیک جدید به روانسازی ترافیک محدوده طرح منجر شده است 

طرح ترافیک جدید به روانسازی ترافیک محدوده طرح منجر شده است 

محمد سالاری گفت : معاونت ترافیک شهرداری تهران ضمن رفع ایرادات جزئی طرح ترافیک جدید گزارش مقایسه ای قبل و بعد از اجرای این طرح را به شورا ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در سخنان پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر با اشاره به طرح ترافیک جدید گفت: طی هفته های گذشته همزمان با اجرای طرح ترافیک جدید شاهد روانسازی جدی ترافیک در محدوده اجرای این طرح هستیم.

وی ادامه داد: هرچند انتقادات زیادی به شیوه اجرای طرح ترافیک و افزایش قیمت ها وجود دارد اما در مقایسه با سال گذشته اتفاقات خوبی در روانسازی ترافیک افتاده است.

سالاری خطاب به پورسید آقایی معاون ترافیک شهردار تهران اظهارداشت: می بایست هرچه سریعتر نسبت رفع ایرادات جزئی در اجرای این طرح اقدام و گزارش مقایسه ای نسبت به ماه ها و سال گذشته به شورا ارائه شود.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه با تاکید بر اینکه اعضای شورای پنجم اهمیت زیادی برای شورایاران قائل هستند بیان کرد: اقدامی در جلسات  شورای چهارم به صورت یک هفته درمیان صورت می گرفت که یکی از نمایندگان یا دبیران شورایاری مناطق برای ارائه گزارش درخصوص مشکلات و چالش های منطقه و برنامه ها و تعاملات خود با شهرداری منطقه ارائه می کردند.

وی ادامه داد: این اقدام در دیده شدن شورایاری ها بسیار تاثیرگذار بود و شهرداران مناطق نیز می دانستند که شورای شهر به عنوان پارلمان محلی توجه جدی به گزارشات شورایاران دارند.

سالاری افزود: این روند در شورای پنجم متوقف شده لذا تقاضا دارم این موضوع مجددا در شورای پنجم تکرار شود و شورایاران مناطق بصورت یک هفته درمیان برای ارائه گزارش در جلسات شورای شهر حضور یابند.

کد N1882212

وبگردی